فرمانده سپاه کربلا:

خدمت به مردم مصداق بارز جهاد با دشمن است

فرمانده سپاه کربلا گفت: باید قدرشناس مردمی باشیم که پای انقلاب هستند چراکه خدمت به مردم مصداق بارز جهاد با دشمن است.
کد خبر: ۹۵۷۱۶۵۱
|
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵

خدمت به مردم مصداق بارز جهاد با دشمن است

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از بلاغ، سردار سیاوش مسلمی جمعه‌شب در یادواره شهید مدافع حرم محمد معافی در روستای برگه بخش گهرباران میاندورود، اظهار کرد: آنچه می‌گوییم باید در عمل بیاوریم چرا که سردار شهید حاج قاسم عزیز اینگونه بودند‌.

وی با اشاره به اقدامات مردمی توسط سردار سلیمانی در استان کرمان و بیان خاطراتی از آن دوران در دهه ۷۰، افزود: حاج قاسم برای مردم کار کرد که عزیز شد همه مردم از سلایق مختلف عزادار این شهید هستند چرا او در مقابل اشرار امنیت را برقرار کرد.

فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: به عقیده حاج قاسم ما چپ، راست و حزب‌بازی نداریم، مرامش ماندگار شد، او دنبال عکس و تصویر نبود، در کنگره سرداران شهید کرمان مانع از نوشتن کتابی در وصف خودش شد.

این مسئول بیان کرد: حاج قاسم همواره تاکید داشت که برای انقلاب باید وارد میدان شوید، در این ایام بهترین میدان، میدان انتخابات است.

مسلمی با بیان اینکه میدان انتخابات میدان تسویه حساب با نظام نیست، درخواست کرد: به تمثال مبارک شهدا نگاه کنید قطعا روحشان حاضر و ناظر بر اعمال ماست، فردای قیامت در کار است، آنها همه چیزشان پای انقلاب گذاشتند.

وی با بیان اینکه پرشورترین یادواره‌های شهدا در این منطقه برگزار می‌شود، علتش را کمترین تاثیر دشمن بر قلب و ذهن مردم این منطقه دانست و گفت: تمام این مردم سعی می‌کنند روزی حلال را به خانه ببرند، کسانی که دیگر برایشان حلال و حرام معنایی ندارد شاید مدتی زندگی مرفحانه داشته باشند اما دوامی نخواهد داشت.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به عملیات بزرگ طوفان الاقصی، عنوان کرد: دشمن تبلیغات گسترده‌‌ای دارد، اما رژیم صهیونیست در طول این ۷۰سال هر روز در حال ضربه زدن است، اگر خدای ناکرده این اتفاق برای مردم این کشور بیفتد، چه می‌شود؟ در طول ۷۰ سال، ۱۰۰هزار فلسطینی را شهید کردند پس حقشان است که دنبال این باشند که خودشان را از قفس آزاد کنند.

این مسئول اعلام کرد: امروز ایران عزیز به رهبری مقام معظم رهبری در جهان دارای قدرتی است که دشمنان از این قدرت می‌ترسند، انقدر دشمن در فضای مجازی کار کرده که شاید ما این جمله را باور نکنیم.

مسلمی خاطرنشان کرد: خانم رایس وزیر امور خارجه دولت بوش در آن دوران در گزارشی اعلام کرد که ایران به یک قطب قدرتمند در خاورمیانه تبدیل شده است، این عظمت ایران است و به‌واسطه همین عظمت امروز موشک‌های نقطه‌زن ایران با هزار و ۲۷۰ کیلومتر در جای حساس بسیار دقیق فرود می‌آید.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: نتانیاهو در مصاحبه خود گفت که به هر سو می‌نگرم خمینی و خامنه‌ای را می‌بینم که در پشت مرزهای رژیم صهیونیستی خیمه زده‌اند، اینها سربازان امامین انقلاب هستند، آنها سید رضی ها و سید کمالی‌ها را دیدند.

وی گفت: وزیر خارجه پیشین آمریکا گفته بود که مشکلمان با ایران این بود که از تهدید نمیترسید نه چیزی از ما میخواهند و نه چیزی به ما میدهند.

مسلمی تاکید کرد: در سالروز شهادت حاج قاسم در کربلا شاهد حضور پرشور مردم بودم که جوانان و نوجوانان با چه شوری در مراسم شرکت کردند، دلدادگان حاج قاسم فقط در ایران نیستند، دلدادگی حاج قاسم در جهان یعنی محور بودن ایران. باید قدرشناس مردمی باشیم که پای انقلاب هستند خدمت به مردم مصداق بارز جهاد با دشمن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار