خبرهای داغ:
فرخی در گفتگو با بسیج:

بیش از ۷۴ طرح به دبیرخانه مجمع بسیجیان استان همدان رسیده است

همدان-دبیر مجامع بسیج استان همدان گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از ۷۴ طرح در سطح استان به دبیرخانه مجمع بسیجیان استان رسیده است.
کد خبر: ۹۵۷۱۶۹۷
|
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱

حسن فرخی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه مجمع بسیجیان در سطح کشور در سال ۹۲ شکل گرفته است، اظهار کرد: تاکنون با تشکیل کارگروه‌های تخصصی در شهرستان‌ها و استان‌ها به نظام مسائل پرداخته می‌شود.

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی مجامع بسیج این است که نظام مسائل حوزه سرزمینی خود را احصا کنند و طی فرایندی به آن بپردازند، گفت: در مرحله بعد گروه‌ها موظف هستند اولویت‌های نظام مسائل را مشخص کنند و برای هر کدام از این اولویت‌ها طرح علمی و کاربردی تهیه کنند.

دبیر مجامع بسیج استان همدان طرح‌ها در کمیته علمی مورد بررسی و تجزیه و تحلیلی قرار می‌گیرد و بعد از تأیید به مرحله اجرا گذاشته می‌شود، افزود: بعد از مشخص شدن اولویت‌ها  برای هماهنگی و هم افزایی با دستگاه‌های اجرایی نشست‌های تخصصی تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه در این نشست‌های تخصصی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها برای تأیید مراتب علمی حضور دارند، مطرح کرد: از سال گذشته تاکنون بیش از ۷۴ طرح در سطح استان به دبیرخانه مجمع بسیجیان استان رسیده است.

فرخی با بیان اینکه در سال جاری افتخار داریم تعداد ۳۲ طرح در سطح شهرستان‌ها تایید شده و به مرحله اجرا گذاشته شود، عنوان کرد: در مرکز استان از ۱۸ طرح واصله ۱۲ طرح مورد تأیید قرار گرفته و امروز که اجلاس دوازدهم است ۶ طرح کاربردی ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح‌هایی که توسط کارگروه‌ها تهیه می‌شود موضوع محور است، تصریح کرد: در موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، بهداشت و سلامت، زنان و خانواده، آموزش و تربیت مورد بررسی قرار می‌گیرد و موضوعات مبتلا به جامعه است.

دبیر مجامع بسیج استان همدان با بیان اینکه در سطح استان ۱۴ و در سطح شهرستان بالغ بر ۶۰ گروه در مجامع بسیج سازماندهی شده است، خاطرنشان کرد: هر کدام از این گروه‌ها ۲۵ نفر از فرهیختگان از بسیجیان که در کل یک هزار و ۷۵۰ نفر هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات