خبرهای داغ:
شاهرود_ فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان احشام جنوب شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۱۹۸۳
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

پایان راه باند سارقان احشام در جنوب شاهرود/دستگیری عامل اسید پاشیبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ علیرضا شائینی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در یکی روستا‌های جنوب شهرستان، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ البرز قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره به اشراف اطلاعاتی پلیس و گشت‌های محسوس و نامحسوس در منطقه افزود: در بررسی ماموران سرنخ‌هایی از اعضای باند سابقه دار و معتاد شناسایی شد.
او با بیان اینکه در پی تلاش‌های به عمل آمده و ردزنی‌های هدفمند ماموران کلانتری موفق به دستگیری ۳ نفر اعضای باند شدند اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه آنان تعدادی سلاح سرد که در سرقت‌ها از آن استفاده کرده بودند کشف شد.
فرمانده انتظامی شاهرود از اعتراف متهمان به ۳ فقره سرقت احشام خبر داد و اظهار داشت: اعضای این باند سابقه دار به گله‌های احشامی که از قبل شناسایی کرده بودند هجوم می‌بردند و در این مدت ۳ میلیارد ریال خسارت به مالباختگان وارد کردند
شائینی خاطرنشان کرد: متهمان بعد از انجام بازجویی‌های به عمل آمده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قانونی معرفی شدند.
این مقام انتظامی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند
دستگیری عامل اسید پاشی در شاهرود
سرهنگ علی اسکندری گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی اسید پاشی به یک خودرو و درب منزل در یکی از محلات، موضوع با حساسیت بالا در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ بسیج قرار گرفت.
او تصریح کرد: بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی نسبت به بررسی موضوع اقدام و مشخص شد فردی به علت اختلافات شخصی با شاکی نسبت به پاشیدن اسید بر روی درب منزل و خودروی وی اقدام و از صحنه متواری شده است.
شائینی خاطرنشان کرد با تحقیقات میدانی و اقدامات فنی و پلیسی، مخفیگاه متهم در یکی از محلات اطراف شهرستان شناسایی و در یک عملیات منسجم و موفقیت آمیز دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه متهم در بازجوئی‌های پلیس به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را خصومت شخصی اعلام کرده بود، افزود: پس از تکمیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار