خبرهای داغ:
حجت الاسلام اسدی گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دشمن دو نقطه‌ اساسی را هدف گرفته، یکی وحدت ملی، یکی امنیت ملی و باید در مقابل این نقشه دشمن ایستاد.
کد خبر: ۹۵۷۲۶۴۵
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

دشمن وحدت ملی و امنیت ما را هدف گرفته است/حضور در انتخابات مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام خواهد بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام اسدی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گمیشان در مراسم ولادت حضرت علی (ع) در سالن حجاب این شهرستان ضمن عرض تبریک بمناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت علی(ع) گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دشمن دو نقطه‌ اساسی را هدف گرفته، یکی وحدت ملی، یکی امنیت ملی و باید در مقابل این نقشه دشمن ایستاد.

وی افزود: به برکت تلاشهای شبانه روزی نیروهای خدوم نظامی و انتظامی است که این امنیت در کشور حاکم است .به برکت همین امنیت است که مردم میتوانند فرزندانشان با خیالی آسوده جهت کار و تحصیل درجامعه حاضر شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گمیشان خاطرنشان کرد: اگر خیمه امنیت بر سر کشور زده نشده باشد، مگر میشود این همه کار و تلاش انجام گیرد.

اسدی در پایان تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات اسفندماه وحدت ملی و انگیزه ملت ایران برای حضور در صحنه و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد و مشت محکمی بر دشمنان این نظام مقدس خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها