خبرهای داغ:
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر صورت می گیرد

افتتاح یك هزار و 764 پروژه در برق تبریز با اعتباری بیش از سه هزار میلیارد ریال

تبریز- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر یک هزار و 764 پروژه با اعتباری بیش از 3 هزار میلیارد ریال در مناطق تحت پوشش برق تبریز افتتاح و به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۵۷۲۷۹۳
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۰

به گزارش  خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عباس حسامی ضمن گرامی داشت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ایام دهه فجر یک هزار و 764 پروژه با اعتبار 303.1 میلیارد تومان در مناطق تحت پوشش برق تبریز افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: از مجموع پروژه های قابل افتتاح برق تبریز در ایام الله دهه فجر، یک هزار و 451 پروژه با اعتبار 267 میلیارد و 300میلیون تومان در محدوده شهرستان تبریز افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز اضافه کرد: از مجموع پروژه ها 171 پروژه با اعتبار 19 میلیارد و 200 میلیون تومان مربوط به شهرستان اسکو و 142 پروژه با اعتبار 16 میلیارد و600 میلیون تومان مربوط به شهرستان آذرشهر است.

وی ادامه داد: از مجموع پروژه های قابل افتتاح بیشترین تعداد مربوط به بخش نیرورسانی با 594 مورد و 497 پروژه در بخش توسعه و احداث و 382 پروژه در حوزه اصلاح و بهینه سازی است.


انتهای پیام/

ارسال نظرات