خبرهای داغ:
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: تاکنون ۸۵۰ بیمار سرطانی و صعب العلاج در سطح استان شناسایی شده است تا با کمک موسسه خیریه امدادگران عاشورا بعنوان یاریگر مردم ، درمان شوند.
کد خبر: ۹۵۷۲۸۲۶
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

موسسه خیریه امدادگران عاشورا یاری دهنده بیماران سرطانی است /  تاکنون ۸۵۰ بیمار سرطانی و صعب العلاج شناسایی شده تا تحت پوشش موسسه قرار گیرند

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی ؛ فرمانده سپاه نینوا در جلسه هیئت امنای موسسه خیریه امدادگران عاشورا گفت : اقدامات حقوقی و صدور مجوز های قانونی موسسه خیریه انجام شده است و کار های ابتدایی به خوبی پیش رفته است تا هرچه سریعتر خدمت به بیماران سرطانی و صعب العلاج استان هرچه زودتر عملیاتی شود.

فرمانده سپاه نینوا ادامه داد : تفاهم نامه جهت کمک به بیماران صعب الاعلاج با دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر امضا شده است تا در مرحله بعدی تفاهم نامه ها تبدیل به قرارداد شود.

وی اظهار داشت : تاکنون ۸۵۰ بیمار سرطانی و صعب العلاج در سطح استان شناسایی شده است تا با کمک موسسه خیریه امدادگران عاشورا بعنوان یاریگر مردم ، درمان شوند.

سردار ملک شاهکوهی در پایان تصریح کرد : هرچند اقدامات خوبی آغاز شده است اما استان ما به نسبت سایر استان ها خیلی عقب است و ادامه کار روحیه جهادی و همت مضاعف می طلبد تا هرچه سریعتر با اقدامات عملیاتی و کارآمد زمینه درمان بیماران سرطانی استان به بهترین نحوه را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها