جلسه قرارگاه بسیج دانش آموزی در شهرستان کیار

جلسه هم اندیشی قرارگاه بسیج دانش آموزی در شهرستان کیار استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۳۱۲۴
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در ابتدای این جلسه  "رضا ملک پور"، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کیار ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین و حاضران در جلسه، خلاصه ای از عملکرد حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان کیار ارائه داد و پس از آن کلیپی در این رابطه پخش شد.

"سید شجاع زیلابی"، فرماندار شهرستان کیار هم مطالبی را پیرامون انتخابات و اهمیت مشارکت حداکثری مردم بیان نمود.

"یدالله زمانی"، امام جمعه شلمزار با اشاره به اغتشاشات سال گذشته، گفت: نقش آموزش و پرورش و نهادهای فرهنگی مثل بسیج دانش آموزی در فرهنگ سازی و تربیت آنها، نقش بسیار مهم و خطیری می باشد، لذا زمانی که رفتار دانش آموز اصلاح شود، رفتار جامعه نیز اصلاح می شود.

سپس کلیپی در رابطه با رای اولی ها (بسته انتخاباتی راه و همراه) پخش شد.

 در ادامه سرهنگ نظری،  مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان توضیحاتی را پیرامون انتخابات بیان نمود و افزود: امروزه برگزاری جلسات قرارگاه های بسیج دانش آموزی، یادآور قرارگاه های جهادی در دوران جنگ تحمیلی است.

وی ادامه داد: برگزاری این جلسات با این تفاوت نسبت به دوران دفاع مقدس است، که امروزه به شکل دیگری و در قالب آمادگی جهت مقابله با دشمن بصورت جنگ نرم برگزار می شود.

نظری افزود: همچنین همه ما موظف هستیم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری که مشارکت حداکثری در انتخابات و حفاظت از آرمان های انقلاب اسلامی می باشد، قدم برداریم.

در پایان این مراسم تکریم و معارفه آقای رضا محمدی و خانم سیفی نیز انجام شد.

گفتنی است جلسه قرارگاه بسیج دانش آموزی شهرستان کیار،  سه شنبه ۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ با حضور فرماندار شهرستان، امام جمعه شلمزار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان، فرمانده سازمان بسیج دانش آموزی استان و اعضای مربوطه برگزار شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار