بهره مندی نیازمندان از وام های ودیعه مسکن در آذربایجان شرقی

تبریز- مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی به تشریح خدمات وام کارگشایی، ودیعه مسکن و کمک به اجاره مسکن در 10 ماهه نخست سالجاری پرداخت.
کد خبر: ۹۵۷۳۳۹۵
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۲

به گزارش  خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلامعلی ملامهدی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به خدمات حمایتی کارگشایی به مددجویان و نیازمندان اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تاکنون 630 میلیارد ریال وام کارگشایی برای 3159 نفر در سطح استان پرداخت شده است.

وی همچنین از پرآذربایجان شرقیداخت 865 فقره وام ودیعه مسکن در سال جاری در سطح استان خبر داده و گفت: در 10 ماهه سال جاری 40 میلیارد ریال وام ودیعه مسکن از سوی بانک‌های عامل به ولی نعمتان تحت حمایت پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی، کمک به اجاره مسکن نیازمندان را از دیگر خدمات این نهاد برشمرد و گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 8920 نفر در استان مجموعا از 48 میلیارد ریال کمک هزینه اجاره مسکن برخوردار شده اند.

ملامهدی خاطر نشان کرد: در سالجاری 75 هزار خانوار در سطح استان از خدمات فرهنگی، آموزشی، مستمری، درمانی، اشتغال و مسکن کمیته امداد امام خمینی(ره) بهره مند شده اند و رویکرد اصلی این نهاد توانمندسازی ولی نعمتان است.

ارسال نظرات