خبرهای داغ:

جهاد تبیین لازمه حضور حداکثری در انتخابات است

صمد محمدعلیزاده گفت: حضور حداکثری در انتخابات در گروی یک سری اقدامات می‌باشد که مهم‌ترین آن جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۵۷۳۴۸۲
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، صمدمحمد علیزاده، فرمانده سپاه سردشت، امروز 8 بهمن در نشست هم‌اندیشی با علما و روحانیون این شهرستان گفت: برای اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات‌های پیشرو‌ را شاهد شویم لازم است یک سری اقدامات انجام گیرد که مهم‌ترین آن اهتمام برای جهاد تبیین و راه انداختن نهضت روشنگری است.

وی با بیان اینکه علمای دینی، روحانیون و طلاب در بین مردم از احترام و جایگاه ویژه برخوردار هستند و سخنان آنها معمولا برای طیف زیادی از مردم محل تامل است، ادامه داد: پس این قشر از جامعه باید در راستای جهاد تبیین گام بردارند.

فرمانده سپاه سردشت جهاد تبیین را توصیه رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: به طور قطع جامعه‌ای در تراز انقلاب اسلامی است که اقشار مختلف مردم در شئون سیاسی، اقتصادی و فرهنگی آن نقش‌آفرین باشند همچنین به «ما می‌توانیم اعتقاد راسخ داشته باشند و در این مسیر حرکت کنند و در کنار آن به خداوند متعال نیز توسل و توکل کنند.

علیزاده اضافه کرد: جامعه‌ای به معنای واقعی کلمه ولایت‌مدار است که از هر نظر پویا و فعال بوده همچنین درصدد اجرای دستورات دین مبین اسلام باشد و سبک زندگی ایرانی اسلامی را در جامعه نهادینه کند.

وی اضافه کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای مهم است به طوری که یک نماینده چنانچه با تعداد آرای بیشتری به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند قوی‌تر بوده و با پشتوانه بهتری تصمیم‌گیری می‌کند.

فرمانده سپاه سردشت ادامه داد: متخصص و دلسوز بودن آن فردی که ما به وی رای می‌دهیم نیز مهم است چرا که در این صورت مجلس قوی، متخصص و توانمند تشکیل می‌شود که می‌تواند در عرصه ملی و بین‌المللی قوی ظاهر شود، تصمیمات درست بگیرد و برای توسعه فرهنگی و اجتماعی ریل‌گذاری کند.

ارسال نظرات