خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) گفت: استان شهیدپرور قم افتخار این را دارد که مأمن و ملجأ و پرورش‌دهنده ۹۵ کبوتر خونین بال مجموعه اطلاعات بوده و دین خود را در سربازی گمنام برای حضرت حجت ارواحنافداه، ادا نموده است.
کد خبر: ۹۵۷۳۷۵۱
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

سردار مهدی کبیری‌پور پور ضمن گرامیداشت یاد سرلشگر شهید حسن باقری و ۹ بهمن‌ماه روز اطلاعات سپاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، اظهار داشت: وظیفه اطلاعات، شناخت همه‌جانبه حریف است یکی از عوامل مهم موفقیت در مقابل دشمن به‌ویژه دشمنی که دارای قدرت مادی و تکنولوژیک است شناخت نقاط ضعف آن است. 

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) اضافه کرد: این امر در جنگ اخیر حماس در برابر رژیم غاصب صهیونیستی به‌خوبی موردتوجه عناصر اطلاعاتی جبهه مقاومت قرار گرفته و از طریق همین نقاط ضعف اطلاعاتی دشمن، ضربات جبران‌ناپذیری به هیمنه پوشالی این رژیم اشغالگر وارد کردند و دنیا شاهد این موفقیت حماس و ضعف اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بود.

وی تصریح کرد: در دهه شصت که کشور محل جولان ضدانقلاب و منافقین بود، پایه‌های اطلاعات در کشور شکل گرفت و در کوران هشت سال دفاع مقدس، آبدیده و مجرب شد.

جانشین فرمانده سپاه استان قم عنوان داشت: امروز امنیت جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش و مجاهدت عناصر مؤمن و انقلابی دستگاه‌های اطلاعاتی نظام، تحت عنوان پر افتخار "سربازان گمنام امام‌زمان (عج) " است که در گمنامی برای امنیت این نظام و مردم تلاش می‌کنند. 

سردار کبیری‌پور اضافه کرد: سربازانی که در نهایت گمنامی، اوج ایثار و رشادت را با اخلاص خود به نمایش گذاشته و شهدای زیادی را تقدیم این انقلاب مقدس کرده‌اند شهدای عزیز اطلاعات بعد از شهادت شناخته شده و آبروی شهر و دیارمان شده‌ه‌اند.

وی خاطرنشان کرد: استان شهیدپرور قم افتخار این را دارد که مأمن و ملجأ و پرورش‌دهنده ۹۵ کبوتر خونین بال مجموعه اطلاعات بوده و دین خود را در سربازی گمنام برای حضرت حجت ارواحنافداه، ادا نموده است و همچنان این سربازان گمنام امام‌زمان(عج) در اوج گمنامی و اقتدار درحال‌خدمت و تأمین امنیت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات