خبرهای داغ:

هفتمین دوره از جشنواره مالک اشتر در سپاه خوی برگزار شد

هفتمین دوره از جشنواره مالک اشتر با حضور فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در سپاه خوی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۳۸۶۰
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 9 بهمن در هفتمین دوره از جشنواره مالک اشتر سپاه خوی که در این شهرستان برگزار شد، گفت: انتخابات به معنای واقعی کلمه یک میدان سیاسی است و باید طبق راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پای صندوق‌های رای حضور همه جانبه داشته باشیم تا بتوانیم فاتح این میدان باشیم.

وی پروژه تحریم انتخابات را پرتکرارترین واژه دشمنان نظام و انقلاب برای سیاه‌نمایی عملکرد نظام دانست و گفت: معاندان با مطرح کردن مسائلی از این دست تلاش می‌کنند مهم‌ترین رویداد سیاسی کشورمان را به چالش کشیده و مردم را ناامید کنند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ناامن کردن و ایجاد بی‌ثباتی اقتصادی و سیاسی را از دیگر مصادق دشمنی دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علیه ملت ایران عنوان کرد و گفت: راهبرد و تاکتیک آنها این است که کشور ما را از هر نظر ناامن جلوه دهند.

رجبی خاطرنشان کرد: کشورهای معدودی در جهان وجود دارند که می‌توانند به صورت همزمان سه ماهواره را به فضا پرتاب کنند ولی دشمنان این را نمی‌توانند ببینند و قبول هم نمی‌کنند کشور ما به چنین فناوری ارزشمندی دست یافته است.

وی اهتمام برای جهاد تبیین را مقدمه مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: فعالیت در این زمینه  و راه انداختن نهضت روشنگری باید در دستور کار همه مسئولان، نخبگان و افراد صاحب تریبون قرار گیرد و با جدیت در این زمینه ممارست کنند.

ارسال نظرات