خبرهای داغ:

جهاد تبیین جنبه عملی به خود بگیرد

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: جهاد تبیین باید با جدیت دنبال شده و جنبه عملی و کاربردی به خود بگیرد.
کد خبر: ۹۵۷۳۸۶۳
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 9 بهمن در آیین انس و الفت پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت که در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد، گفت: نشست صمیمی با رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس یک فرصت ارزشمند برای انتقال تجربیات و آموخته‌های این نسل است.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام که امروزه با عنوان شهدا، جانباز، ایثارگر و آزاده از آنها یاد می‌شود، به معنای واقعی کلمه مرد روزهای سخت هستند، اضافه کرد: آنها با ایستادگی و پایمردی توانستند دشمنان و متجاوزان به این مرز و بوم را ناکام کنند.

 فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی بر لزوم اهتمام برای جهاد تبیین و برپایی نشست‌‌های بصیرت‌افزایی و روشنگری به صورت جدی و با عزم راسخ تاکید کرد و بیان داشت: کسانی که تجربه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل داشتند در این زمینه می‌توانند نقش‌آفرینی کنند.

 رجبی خاطرنشان کرد: از همان نخستین سال‌هایی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده است، دشمنان نظام و انقلاب راهبرد بی‌ثبات‌سازی کشورمان را دنبال کرده‌اند و در این راه نیز به انواع روش‌، نیرنگ و ترفند متوسل شده‌اند و از هیچ دسیسه‌ای فروگذار نبوده‌اند.

 وی بر لزوم روشنگری درباره انواع توطئه دشمنان تاکید کرد و گفت: همه کشورها در یک ترکیب قرار گرفتند و از ابزار رسانه نیز برای پیشبرد اهداف شوم خود حداکثر استفاده را کردند تا از این طریق برای براندازی نظام اسلامی گام بردارند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه همه محاسبات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره درباره ایران و ملت ما اشتباه بوده است، ادامه داد: مردم در همه صحنه‌‌ها در عرصه هستند و حاضر به نقش‌آفرینی می‌باشند.

 وی یکی از مهم‌ترین اهداف دشمنان را تاثیرگذاشتن در انتخابات و به حداقل رساندن مشارکت مردم دانست و گفت: در انتخابات پیش‌رو مشارکت حداکثری مردم را شاهد خواهیم بود و بار دیگر دشمن در جنگ رسانه‌ای شکست خواهد خورد.

ارسال نظرات