مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تا سال گذشته کمتر از پنج هزار نفر عضو هلال احمر بوده گفت: این تعداد هم اکنون به بیش از ۲۰هزار نفر در کانون‌های مختلف رسیده است.
کد خبر: ۹۵۷۴۷۳۴
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، کاظم فلاحی دوست در جمع خبرنگاران افزود: در زمینه امداد و نجات از ابتدای امسال تاکنون ۷۵۰ عملیات با هزار تیم و ۱۰۰ امدادگر انجام شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته حدود ۱۰ میلیارد تومان در قالب کمک های بلاعوض و تسهیلات کم بهره به بیماران خاص استان کمک شده است.

وی بیان کرد: از این مبلغ ۷ میلیارد تومان به صورت کمک بلاعوض و ۳ میلیارد تومان نیز در قالب تسهیلات پرداخت شده است.
فلاحی همچنین از راه اندازی داروخانه هلال احمر در یاسوج درآینده نزدیک خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین با بیان اینکه بالگرد امدادی نیز به زودی در مرکز استان مستقر می‌شود گفت: این بالگرد از سوی هلال احمرکشور به استان اختصاص داده شد، اما در اختیار اورژانس ۱۱۵ قرار داده می‌شود. 
وی همچنین تصریح کرد: در حوزه عمرانی اعتبارات هلال احمر استان بیش از دو هزار درصد اعتبارات ملی در دوسال گذشته افزایش یافت.
فلاحی دوست همچنین اضافه کرد: اعتبارات تملک دارایی هلال احمر استان نیز ۱۰۰ درصد افزایش یافت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست خبری با اشاره به اینکه ساختمان اداری در حال ساخت هلال احمر استان چند سال راکد بود، عنوان کرد: مناقصه این ساختمان انجام شده و پیمانکار آماده کار است و امیدواریم طی ۱۸ ماه افتتاح و به بهره برداری برسد.

فلاحی دوست ابراز داشت:به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خدمات درمانی درمانگاه هلال احمر شامل دندان پزشکی، گفتار درمانی و فیزیوتراپی در روز پانزدهم بهمن با ۲۰ درصد تخفیف ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه احداث این زیرساخت سالها راکد بوده افزود: ۶۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل ساختمان ستادی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تصویب شده که نقدینگی آن تامین شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نیمه کاره ماندن ساختمان ستادی هلال احمر استان منجر به استقرار اداره در کلینیک درمانی این نهاد حمایتی شده است.
وی ادامه داد: عملیات اجرایی این طرح در سال ۱۳۹۳ آغاز شد و این ساختمان هم اکنون ۴۰ درصد پیشرفت کاری دارد.
فلاحی دوست با بیان اینکه سازه مذکور به منظور استقرار نیروهای امور اداری و استقرار تیم های امدادی کهگیلویه و بویراحمد در پنج طبقه احداث می شود افزود: با تکمیل این طرح که قرار است تا ۱۸ ماه آینده بهر برداری شود ساختمان فعلی به کلینیک درمانی اختصاص می یابد.
ارسال نظرات