ویژه برنامه های سپاه حضرت روح‌الله (ره) جنوب شهرستان ری به مناسبت دهه مبارک فجر

فرمانده سپاه حضرت روح‌الله (ره) جنوب شهرستان ری از اجرای ۳۴۵ برنامه ویژه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جنوب شهرستان ری با رویکرد محله محوری خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۴۷۵۷
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

  سرهنگ علی اصغر شهیری   در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت:  تنظیم برنامه‌های ویژه پیروزی انقلاب در 10 محور و با رویکرد محله محوری انجام شده که توسط پایگاه‌ها و نواحی مقاومت، جهت استفاده عموم مردم این منطقه برپا خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت روح‌الله (ره) جنوب شهرستان ری در ادامه گفت: رویدادهای خدمتی، تبلیغی، ورزشی، هنری، آموزشی و... در برخی شهرها آغاز شده و در سایر نقاط نیز در روزهای پیش رو اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به حضور دو ماهه خود در مسئولیت فرماندهی سپاه حضرت روح‌الله (ره) جنوب شهرستان ری گفت در این مدت در خدمت مردم منطقه باقرشهر، فشافویه و قلعه‌نو بوده ایم و در بررسی‌های به عمل آمده و در گفتگو با مردم  به‌جز دغدغه انقلابی‌گری و خدمت مطالبه‌ای مشاهده نشده است لذا به‌واسطه چنین مردم انقلابی که در این مناطق سکونت دارند، باید خدمتگزار مردم باشیم .

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج در ایام دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب برنامه‌های زیادی در سراسر کشور از جمله شهرستان ری دارد بیان کرد: آنچه امروز انقلاب اسلامی به آن نیاز دارد شناخت از گذشته و حال و آینده انقلاب اسلامی توسط جوانان است .

فرمانده سپاه حضرت روح‌الله (ره) تأکید کرد: اجرایی‌کردن نظریه امامین انقلاب از اهم واجبات در جامعه است که نیروهای انقلاب و رسانه‌های جمهوری اسلامی باید آن را انجام دهند .

 سرهنگ شهیری افزود: مردم‌محوری در پایگاه‌های بسیج یکی از راهکارهای بزرگ برای رفع مشکلات محرومان است و ما در منطقه باقرشهر و جنوب شهرستان ری به‌عنوان محلات معنوی جنوب پایتخت بر اساس مردم‌محوری کار را دنبال خواهیم کرد .

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار