خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی:

پیروزی انقلاب بزرگترین رویداد در تاریخ معاصر است

حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین رویداد در تاریخ معاصر به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۵۷۴۹۲۰
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی، امروز 12 بهمن در آیین دیدار با جانشن سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین و مهم‌ترین رویداد در تاریخ معاصر به شمار می‌رود که در زمینه‌های مختلف کشورمان را دستخوش تغییرات مثبت و سازنده کرد.

وی فرا رسیدن دهه فجر و سالگرد پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی را تبریک گفت و افزود: یکی از مهم‌ترین مطالبات ولایت فقیه اهتمام برای جهاد تبیین است که لازم است در این زمینه گام برداشته شود.

حجت‌الاسلام قریشی ترسیم شرایط نابه سامان کشور قبل از انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این سال‌ها را ضروری دانست و گفت: رسانه‌های جمعی در این زمینه باید قوی عمل کنند.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی سرهنگ تقی نجمی در ادامه این جلسه اجرای 5 هزار و 14 برنامه همزمان با بزرگداشت ایام الله دهه فجر را مورد اشاره قرار داد و گفت: این برنامه‌ها با همت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج اجرا خواهند شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های فوق در قالب 56 عنوان اجرا خواهند شد، گفت: رژه خودرویی، توزیع بسته‌های معیشتی،افتتاح پروژه‌‌های عمرانی و راهسازی و آبرسانی اهم این برنامه‌ها را شامل می‌شود

ارسال نظرات