خبرهای داغ:

ناامیدی بزرگترین حربه دشمن است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: ناامید و دلسرد کردن مردم از نظام اسلامی بزرگترین حربه دشمن در برهه کنونی است.
کد خبر: ۹۵۷۴۹۳۷
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸

به گزارش  از آذربایجان غربی، محمد پیری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، امروز 12 بهمن در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه در این شهرستان برگزار شد، گفت: دشمنان تاکنون توطئه‌های زیادی را علیه نظام به کار بستند ولی بزرگترین حربه آنها در شرایط کنونی ناامید و دلسرد کردن مردم از انقلاب است.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه برای جهاد تبیین توصیه جدی کرده است، ادامه داد: ضمن اینکه مشکلات، کاستی‌ها و نواقص را می‌پذیریم باید در راستای انعکاس دستاوردها و موفقیت‌ها نیز به صورت جدی گام برداریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب به اجرای 170 برنامه همزمان با بزرگداشت دهه فجر اشاره کرد و بیان داشت: این برنامه‌ها در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه‌‌های مقاومت بسیج اجرا خواهد شد.

وی شعار محوری دهه فجر امسال را «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» عنوان کرد و بیان داشت: نواختن زنگ انقلاب در مدارس، رژه موتوری و خودرویی،  برگزاری نشست‌های بصیرتی، ارائه خدمات درمانی رایگان، برگزاری یادواره شهدا و مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله این برنامه‌ها است.

پیری با بیان اینکه به طور قطع برنامه‌های امسال نیز با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار خواهد شد، گفت: همه برنامه‌ها توسط مردم و با محوریت مردم به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب به فرا رسیدن انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: حضور در پای صندوق‌های اخذ رای ضمن اینکه یک حرکت سیاسی است از جنبه تعبدی نیز برخوردار است چون نظام حاکم در ایران برگرفته از دستورات دینی بوده و نظام الهی است.

ارسال نظرات