مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه در گفتگو با بسیج؛
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب نمایندگان اصلح گفت: یکی از مهم‌ترین راهکارهای شکوفایی اقتصادی در برون رفت از گرانی‌ها و تورم، مجلس قوی است.
کد خبر: ۹۵۷۵۶۱۳
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

راه برون رفت از مشکلات اقتصادی، مجلس قوی است

حجت‌الاسلام محمدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در ساوه؛ درخصوص اهمیت وکارکرد انتخابات گفت: نقش انتخاب در زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها غیرقابل انکار است. همچنین انتخابات در نظام مردم‌سالار کارکردهای ممتازی دارد که اهمیت انتخابات و ضرورت توجه به آن را بیش از پیش آشکار می‌کند.

وی ادامه داد: اهمیت انتخاب زمانی بیشتر می‌شود که بخواهیم افرادی را انتخاب کنیم که هم برای پیشبرد نظام اسلامی مهم است و هم نقش بسزایی در تمدن سازی و شکل‌گیری ظهور حضرت مهدی(عج) دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: مردم با حضور خود در انتخابات هم به خودشان هم به آینده فرزندشان و هم به بالا بردن سطوح مختلف سیاسی اقتصادی فرهنگی و مهمتر از همه این‌ها در پردازش جامعه برای نسل آینده کمک بسزایی می‌کنند و تاریخ در مورد ما فقط در یک صورت قضاوت می‌کند و آن انتخاب ما است.
حجت‌الاسلام محمدی با تاکید بر اینکه همگان، از زن و مرد پیر و جوان باید برای حضور حداکثری تلاش کنند، گفت: اگرچه مشکلات معیشتی و اقتصادی وجود دارد ولی امروز با توجه به اهمیت موضوعات ذکر شده اگر بخواهیم باری از مشکلات را به صورت اساسی و جدی حل کنیم و به شکوفایی اقتصادی برسیم یکی از مهم‌ترین راهکارهای شکوفایی اقتصادی در برون رفت از گرانی‌ها و تورم، مجلس قوی است.
وی افزود: همه می‌بایست با تمام توان ضمن مشارکت در انتخابات، دیگران را هم به حضور در انتخابات دعوت کنند و از سوی دیگر انتخاب براساس شایستگی باشد تا اصلح‌ترین افراد انتخاب شوند تا بتوانند در حوزه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری پیشران کشور باشند.

حجت‌الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: امروز شایسته کسی است که علاوه بر ایمان، تقوا، تخصص و تعهد لازم، کارآمد باشد یعنی غیر از آنکه وقت خاصی را برای حل مشکلات و معضلات مردم و جامعه می‌گذارد در تمام زمان دغدغه رفع مشکلات مردمی را در اولویت داشته باشند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات