خبرهای داغ:

نوک پیکان حملات دشمن ولایت فقیه است

سردار رمضان شریف گفت: در همه سال‌های بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی شاهد بودیم که نوک پیکان حملات دشمن ولایت فقیه بوده است.
کد خبر: ۹۵۷۵۶۳۱
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز 14 بهمن در آیین افتتاحیه جام امید رسانه که در سالن اجتماعات مجتمع شهید کاظمی ارومیه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: نوک پیکان حملات دشمن به واسطه رسانه‌های‌شان در همه سال‌های بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی به سمت ولایت فقیه بوده است.

وی ادامه داد: ایادی استکبار جهانی به واسطه رسانه‌های دست‌نشانده خود درصدد هستند این تفکر را القا کنند که نظامی که در راس آن عالمی فقیه قرار دارد، قادر نیست به تمام نیازها جامعه پاسخگو بوده و مشکلات را برطرف کند و کشور را به سمت سعادت و رشد سوق دهد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هدف از القای تفکر فوق در جامعه را ایجاد  یاس و ناامیدی عنوان کرد و افزود: همچنین دشنان برای رسدن به اهداف خود سه راهبرد اساسی دارند که پشیمان کردن مردم از انقلاب، بحرانی و بغرنج جلوه دادن وضعیت کنونی کشور و آباد نشان دادن سایر کشورها این رویکردها را دربرمی‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در بدو پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران جمعیت کشورمان 34 میلیون نفر بود که میزان وابستگی کشور به غرب، وضعیت نابه‌سامان ایران و مشکلات موجود را شاهد بودند  ولی اکنون جمعیت افزایش یافته است که 50 میلیون نفر آن زمان را درک نکرده‌اند پس این وظیفه رسانه‌ها است که برای جهاد تبیین و روشنگری درباره دستاوردهای انقلاب گام بردارند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: آن زمان یک  پاسبان یا فرماندار در عین مستبد بودن همه کاره شهر بود که هم محکوم می‌کرد، هم مجازات می‌کرد و هم خیلی کارهای دیگر را انجام می‌داد؛ نسل جدید این را ندیده است ولی باید او را آگاه و روشن کرد تا بداند شرایط کنونی تا چه اندازه متفاوت و متمایز با زمان طاغوت است.

شریف اضافه کرد: انقلاب اسلامی به معنای واقعی کلمه زنده و بالنده بوده و این طور نیست که در سال 1357 پیروزی رسید و بعد سکان هدایت کشور را در دست گرفت، بلکه همه آرمان‌ها و ارزش‌ها با جدیت همان نخستین سال‌های پیروزی رسیدن انقلاب دنبال می‌‌شود.

وی ادامه داد: در حوزه رسانه نمی‌توانیم انکار کنیم که قدرت در ید اختیار دشمن است، به طوری که از کوچکترین ضعف ما بزرگترین جریان‌سازی و عملیات روانی را علیه ملت بزرگ ایران راه می‌اندازند و ما قادر نیستیم در مقابل آنها بایستیم و نتوانستیم تصاویر واقعی از دستاوردهای انقلاب و خرابی‌های قبل از انقلاب را برای نسل جوان به تصویر بکشیم.

وی ضمن ابراز تاسف از اینکه در دوران پهلوی بخشی از خاک کشور از ایران جدا شد ولی به برکت انقلاب اسلامی نه‌تنها چنین اتفاقی رخ نداده بلکه قدرت کشور روز به روز در حال افزایش است.

ارسال نظرات