درپردنجان برگزار شد:

برگزاری شامگاه یاد یاران در پردنجان

به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر،شامگاه یاد یاران یا حضور بانوان بسیجی در پردنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۸۳۴
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده پایگاه بسیج امام خمینی(ره)پردنجان، با تبریک ایام الله دهه فجر بیان کرد:دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی سرآغازی برای نابودی ظلم و استبداد حکومت شیطان و طاغوت بود.

وی، اضافه کرد: یاد و نام همه شهیدان این راه که فجر آفرین بودند و نامی به بلندای تاریخ بر صفحه روزگار نقش بستند را گرامی می‌داریم و علو درجات امام راحل (ره) را از خداوند متعال خواستاریم و برای سکاندار این انقلاب اسلامی و علمدار عصر ظهور حضرت آیت الله امام خامنه‌ای مدظله العالی در سایه توجهات حضرت ولی عصر ارواحنافداه صحت عافیت و سلامتی آرزو می‌کنیم.

فرمانده پایگاه بسیج امام خمینی(ره)پردنجان، اضافه کرد:اکنون که ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد علی‌رغم تمام فشارها و محدودیت‌هایی که نظام‌های استکباری برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده‌اند، این نظام به لطف الهی و با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری توانسته است با اقتدار در مسیر بالندگی و پیشرفت همچنان پرچم‌دار استقلال، آزادی و مبارزه با نظام‌های استکباری و نظام‌های دیکتاتوری باشد.

وی گفت: بار دیگر در ایام دهه مبارک فجر بر روح ملکوتی امام راحل (قدس الله نفسه الشریف) درود می‌فرستیم و یاد و نام همه شهیدان و مجاهدانی که در پیروزی انقلاب و سپس در استقرار و دفاع از نظام جمهوری اسلامی در صحنه‌های مختلف نقش آفریدند را گرامی می‌داریم.

امید که همه ما امانت‌دارانی شایسته برای این امانت بزرگ و ارزنده باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار