خبرهای داغ:

حضور باشکوه در انتخابات موجب یاس دشمن می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: حضور باشکوه و حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی بدون تردید یاس و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب را در پی دارد.
کد خبر: ۹۵۷۶۰۶۵
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام خیرالله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خوی امروز 15 بهمن در نشست «جهاد تبیین و انتخابات» که در این شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر، توجه به معنویات و ارزش‌ها را نقطه شروع اصلی انقلاب دانست.

وی با بیان اینکه جهت تداوم انقلاب توجه بیشتر به ارزش‌ها مخصوصا اهل بیت(ع) و امام زمان حضرت مهدی(عج) ضروری است، ادامه داد: بزرگترین نعمت الهی روی زمین وجود اهل بیت (ع)است و در زمان غیبت جانشین آن حضرت مقام منیع ولایت فقیه می‌باشد که طبق وصیت امام راحل پشتیبانی از ایشان لازم و واجب است.

وی ضمن اشاره به دستاوردهای انقلاب در زمینه‌های مختلف علوم و فنون، تکنولوژی، مباحث هسته‌ای، دفاعی و امنیتی مصادیقی برای آنها برشمرد سپس روحیه جهادی و انقلابی ملت ایران را ستود..

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خوی ضمن دعوت به حضور در صحنه‌های انقلابی به ویژه حضور حداکثری در انتخابات یادآور شد: هر رای ما موجب ناامیدی و دلسردی ایادی استکبار جهانی می‌شود.

حجت‌الاسلام شریفی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از پیشرفت و همدلی ملت ایران در حال انزجار هستند بنابراین امّت عزیز ایران اسلامی باید این را بدانند که پیروزی ما در انتخابات شکست جبهه استکبار را  به دنبال دارد.

ارسال نظرات