یادواره شهدای خانگی در باروق برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر یادواره شهدای خانگی توسط حوزه حضرت سکینه (س) ناحیه باروق برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۳۲۳
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌غربی، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر یادواره شهدای خانگی توسط حوزه حضرت سکینه (س) ناحیه باروق با حضور فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج و جمعی از بسیجیان و با سخنرانی حجت الاسلام محمود نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه باروق، در منزل خانواده شهید صفر صمدی برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه باروق در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر به اهمیت انتخابات اشاره کرد و گفت : آیت الله مشکینی (ره) شرکت در انتخابات را همانند صحنه کربلا توصیف کرده است، کسی که رای نمی دهد همانند کسی است که با یزید شمشیر می زند و در جبهه یزیدیان است، کسی که رای سفید می دهد همانند کسی است که تیری را بی هدف به سمت دشمن روانه کرده است، کسی که به فرد اصلح رای می دهد همانند کسی است که در رکاب امام حسین علیه السلام به جنگ با دشمنان رفته است.

حجت‌الاسلام نوروزی افزود: بعضی ها شعار ( وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ) سر می‌دهند، در حالی که حکم جهاد از جانب مقام معظم رهبری صادر شده و این جهاد در زمان کنونی جهاد نرم و شرکت در انتخابات می باشد.

این مسئول گفت: امروز بر همه ما واجب است که در انتخابات شرکت کرده و دوستان و اقوام و آشنایان و عموم مردم را نیز به شرکت در انتخابات دعوت کنیم.

ارسال نظرات