خبرهای داغ:
فرجی فر:

آرامش امروز را از استقامت و شجاعت شهدا داریم

همدان-شهردار بهار با بیان اینکه اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود، اکنون این آرامش را نداشتیم، گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهدا سرمایه‌های انقلاب هستند.
کد خبر: ۹۵۷۶۵۹۷
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شاهین فرجی فر در دیدار با محمد امانی پیشکسوت ورزشکار شهر بهار که با حضور اعضای شورای اسلامی و جمعی از پیشکسوتان شهر بهار برگزار شد، اظهار کرد: افتخار بزرگی است که در خدمت ورزشکاران هستیم و ورزش به عنوان مولفه‌های حوزه سلامت و تاثیرگذار در بسیاری از مسائل مهم جامعه مورد توجه است.

وی بیان کرد: ورزش به عنوان پدیده‌ای اجتماعی برای دوام جامعه لازم است چراکه توسعه ورزش جلوی بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی را می‌گیرد و در تربیت نسل جوان بسیار تاثیرگذار است.

شهردار بهار همچنین در دیدار با خانواده شهیدان والامقام  «محمد سلیمانی» و «جواد قروه‌ئی» با تأکید بر تکریم خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و بزرگداشت نام و یاد شهدا افزود: مدیریت شهری بهار خود را ملزم می‌داند همه ظرفیت‌های خود را در راستای معرفی شهدای والامقام به نسل جوان و همچنین گرامی‌داشت خانواده معظم آنان به کار گیرد.

وی با بیان اینکه اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود، اکنون این آرامش را نداشتیم، اظهار کرد: باید مردم قدرشناس شهدا باشند چراکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهدا سرمایه‌های انقلاب هستند.

فرجی‌فر خدمت‌رسانی و تکریم خانواده شهدا را وظیفه و تکلیف آحاد مردم به ویژه مسئولان دانست.

در ادامه این دیدار با اهدای لوحی از پیشکسوت ورزشکار بهاری و خانواده‌ شهیدان قروه ئی و سلیمانی قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار