خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی گفت: بدانید اگر انتخابات برای دشمنان اهمیت نداشت این همه هزینه را برای کاهش مشارکت متقبل نمیشدند
کد خبر: ۹۵۷۷۸۴۱
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳

یادواره شهدای خانگی فرصت مناسبی برای بیان حقایق به نسل جدید است/حضور در پای صندوق های رای مشت محکمی به دهان یاوه گویان خواهد بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی فرمانده سپاه آزادشهر در مراسم یادواره شهدای خانگی در منزل شهید محمدرضا امیری که توسط شورای تحول محله اسلامی روستای رودبار برگزار شد گفت: این برنامه ی یادواره های خانگی شهدا که چند سالی هست شکل گرفته بسیار خوب و می تواند اثر بخش باشد.

وی اظهار داشت: ما باید از فرصتهایی که پیش می آید مانند یادواره ها و سایر برنامه های ملی و مذهبی استفاده کنیم تا حقایق این نظام مقدس را به گوش نوجوانان و جوانان برسانیم .

کوهستانی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: دشمن از سه طریق به دنبال رسیدن به اهداف خود هست. اول استفاده از جنگ نرم برای نادان سازی جامعه و پنهان کردن حقایق و جایگزین کردن موضوعات کذب به مردم .دوم استفاده از جنگ ترکیبی برای ناتوان کردن جامعه در تمام ابعاد جامعه وسومین کار و اقدام نهایی نابودسازی جامعه با جنگ سخت .

فرمانده سپاه آزادشهر در پایان با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند تصریح کرد: بدانید اگر انتخابات برای دشمنان اهمیت نداشت این همه هزینه را برای کاهش مشارکت متقبل نمیشدند. ان شاالله مردم عزیزمان با حضور پرشور در پای صندوق های رای مشت محکمی به دهان یاوه گویان خواهند زد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها