خبرهای داغ:
شاهرود_ رئیس کمیته امداد شاهرود گفت: ۴۳۰ طرح اشتغال برای دریافت تسهیلات اشتغال زایی به بانک‌های عامل معرفی و جذب و پرداخت ۴۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی انجام پذیرفت.
کد خبر: ۹۵۷۸۱۲۵
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴

ساخت ۸ واحد مسکونی روستایی و ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی مددجویان کمیته امداد شاهرودمحمدمهدی اصغری در گفتگو با خبرنگار بسیج با برشمردن اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود در ۱۰ ماه نخست امسال اظهار کرد: در این مدت کمک معیشت به تعداد ۱۹۷۹ خانوار با میانگین ماهیانه یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به مددجویان تحت پوشش پرداخت شده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود با اشاره به پرداخت ۴۷۰ میلیون تومان هزینه درمانی بصورت بلاعوض به ۷۳۰ نفر از بیماران تحت حمایت از جمله خاص، صعب العلاج، زمینگیر و نیازمند نگهداری، افزود: ۴۳۰ طرح اشتغال برای دریافت تسهیلات اشتغال زایی به بانک‌های عامل معرفی و جذب و پرداخت ۴۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی انجام پذیرفت.
او تصریح کرد: ۵ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و کارگشایی به ۳۶۰ نفر از مددجویان از محل صندوق امداد ولایت و بانک مهر اعطا شده است.
اصغری از تفقد و دلجویی از ۱۲۰ خانواده تحت پوشش با حضور مسئولین شهرستان و کارشناسان امداد خبر داد و گفت: ۳۲۰ نفر از مددجویان به کربلای معلی در ایام اربعین و اماکن مقدسه و اردو‌های تفریحی و سیاحتی اعزام شده‌اند.
او به برگزاری ۲۸ جلسه برنامه آموزش خانواده برای تعداد ۵۵۰ نفر از مددجویان اشاره کرد و افزود: ساخت ۸ واحد مسکونی روستایی و خرید ۳ واحد مسکونی شهری به ارزش ۴ میلیاردو ۶۷۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات و بلاعوض از دیگر اقدامات در ۱۰ ماهه اخیر بوده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود خاطر نشان کرد: تعمیرات ۹۸ منزل مسکونی مددجویی به مبلغ ۱ میلیاردو ۱۵۱ میلیون تومان بلاعوض و پرداخت وام ودیعه مسکن به ۱۲۵مددجو به مبلغ ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در این مدت انجام پذیرفت.
اصغری از حمایت از ۹۴۸ دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت و پرداخت کمک هزینه تحصیل و شهریه دانشگاه به مبلغ ۱ میلیاردو ۸۰ میلیون تومان بصورت وام و بلاعوض خبر داد و گفت: اهدا ۴۴ سری جهیزیه به نو عروسان تحت حمایت به ارزش ۲ میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان بلاعوض و پرداخت ۱۲۰ میلیون تومان بلاعوض هدیه ازدواج به ۸ داماد تحت حمایت از دیگر فعالیت‌های این کمیته در ۱۰ ماهه امسال است.
او ادامه داد: توزیع ۴۰۳ قلم کالای لوازم خانگی به ارزش ۱ میلیاردو ۴۴۰ میلیون تومان بلاعوض نیز انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها