خبرهای داغ:
سرهنگ دوم پاسدار علی خالقی گفت: مردم و به خصوص نوجوانان و دانشجویان بدانند که مملکت ما ٥۰-۶۰سال پیش در اوج حقارت بود و امروز در اوج عزت هستیم.
کد خبر: ۹۵۷۸۵۴۹
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳

انقلاب اسلامی پوزه استکبار جهانی را به خاک مالید/انقلاب اسلامی پدیده ای نو و برمبنای دستورات خدای متعال بود

به گزارش خبر گزاری بسیج بندر ترکمن سرهنگ پاسدار علی خالقی معاون سیاسی سپاه نینوا در اجتماع پرشور و حماسی مردم شریف بندر ترکمن ضمن تقدیر و تشکر از حضور وحدت آفرین و عزت مندانه مردم گفت: ملت ایران به ندای قرآنی و انقلابی حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفتند و رژیم منحوس پهلوی، امریکا و شوروی را که ادعای ابرقدرتی شرق و غرب را داشتند از کشور بیرون راندند.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی پدیده ای نو و برمبنای دستورات خدای متعال و با تأسی از سنت سیاسی رسول الله و ائمه اطهار و به رهبری مردی از خاندان حضرت علی و فاطمه به وجود آمد و این انقلاب نوید بخش دلهای پاک آخر الزمانی برای تحقق تمدن نوین اسلامی است.

خالقی ضمن بیان بی کفایتی شاه و پدرش در ایران که اطاعت محض از کشور های غربی و شرقی را داشتند گفت:مردم و به خصوص نوجوانان و دانشجویان بدانند که مملکت ما ٥۰-۶۰سال پیش در اوج حقارت بود و امروز در اوج عزت هستیم.

معاون سیاسی سپاه نینوا تصریح کرد:در تاریخ ثبت است و همه می دانند که شخص اول مملکت را با سگ و گرگ برابر می دانستند و او حتی اعتراض نمی کرد چون عرضه این کار را نداشت. او حتی نمی توانست در جمع سران امریکا و شوروی که داخل خاک ایران جلسه تصمیم گیری داشتند وارد شود که یا خبر نداشت و اگر هم خبر می داشت اورا تا حیاط سفارت راه میدادند و وارد جلسه نمی شد. اینها صحبت های کمی نیست این سرنوشتی بود که مردم ۵۰ سال پیش با تمام وجود لمس کرده بودند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها