خبرهای داغ:
احمدوند:

مردم سرمایه پایدار انقلاب اسلامی هستند

همدان-فرماندار نهاوند گفت: مردم خواص و از سرمایه‌های پایدار انقلاب اسلامی هستند که امیدواریم مردم قدر انقلابی را که با خون هزاران شهید به ثمر نشسته است، بدانند.
کد خبر: ۹۵۷۹۲۶۱
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ضرغام احمدوند در جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: از حضور مردم شهیدپرور و انقلابی نهاوند در راهپیمایی ۲۲ بهمن کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی گفت: دشمن بنا داشت با تبلیغاتی که دارد مردم را که همیشه پای کار نظام بوده‌اند از حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دور کند اما به لطف خدا، مردم در صحنه حاضر شدند و حتی نسبت به سال گذشته نیز ۲۰ درصد بیشتر در این مراسم حضور داشتند.

فرماندار نهاوند اظهار کرد: خدا را شاکریم که مردم با تمام توان پای کار انقلاب بودند و با وجود کمی و کاستی‌ها حضور پررنگی داشتند و امیدواریم با حضور حداکثری در انتخابات نیز مشت محکمتری بر دهان دشمنان انقلاب و نظام بزنند .

وی افزود: مردم همیشه پای کار نظام و انقلاب بوده‌اند اما نگرانی‌هایی وجود دارد که دشمنان با توطئه‌های بسیاری که برای انقلاب مد نظر دارند مانع حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی باشند که امیدواریم مراقب این توطئه‌ها باشند .

احمدوند در ادامه با اشاره به نقش پر رنگ رسانه‌ها در عرصه‌های مختلف بیان کرد: خبرنگاران رسالت خود را به خوبی انجام می‌دهند و مردم را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق می‌کنند، اما انتظار داریم این تلاش‌ها بیشتر شود و مردم هم اخبار را تنها از درگاه‌های رسمی دنبال کنند و اخبار منفی که در فضای مسموم مجازی است دنبال نکنند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص خواص و انتخابات گفت: مردم خواص و از سرمایه‌های پایدار انقلاب اسلامی هستند که امیدواریم مردم قدر انقلابی که با خون هزاران شهید به ثمر نشسته است را بدانند.

فرماندار نهاوند با اشاره به نقش مسئولین در دعوت مردم به شرکت در انتخابات گفت: عظمت نظام و دغدغه مردم مسئولیت مسئولین را بالا می‌برد و به طور قطع دشمن نمی‌تواند پایداری انقلاب اسلامی را ببیند و این وظیفه ما مسئولین است که همت کنیم و مردم را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنیم تا نمایندگان قوی و با پشتوانه ملت به مجلس بفرستیم و یک مجلس قوی برای ایرانی قوی داشته باشیم.

مردم سرمایه پایدار انقلاب اسلامی هستند

مردم سرمایه پایدار انقلاب اسلامی هستند

انتهای پیام/

ارسال نظرات