خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گنبدکاووس:

شالوده تفکر اسلامی در این عصر به فرهنگ حسینی گره خورده است

حجت الاسلام عمارلو گفت: خداوند بر مومنین منت گذاشت و اباعبدالله الحسین سبط نبی مکرم اسلام را سبب تزکیه نفس و هدایت ما قرار داد.
کد خبر: ۹۵۷۹۳۹۳
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

شالوده تفکر اسلامی در این عصر به فرهنگ حسینی گره خورده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین عمارلو مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان گنبدکاووس در جمع پاسداران و سربازان به مناسبت ولادت سیدالشهداء علیه السلام گفت : خداوند بر مومنین منت نهاد بابت فرستادن رسولان و اولیاء خدا انسان اشرف مخلوقات و مورد عنایت عزت و شرف از سوی خدای متعال است.

وی افزود : کسی که مزه شیرین عبادت و مناجات با خداوند را همچون لذت مناجات شعبانیه چشیده است دیگر دنبال دنیا حرکت نمی کند بلکه دنیا را برای کسب روزی آخرت و خیر رساندن به بندگان خدا می خواهد.

حجت الاسلام والمسلمین عمارلو با اشاره به آیات الهی تاکید کرد :لَقَدْ مَنَّ اللهُ عَلَى الْمُؤْمِنینَ إِذْ بَعَثَ فیهِمْ رَسُولاً مِنْ أَنْفُسِهِمْ خداوند بر مومنین منت گذاشت و اباعبدالله الحسین سبط نبی مکرم اسلام را سبب تزکیه نفس و هدایت ما قرار داد.

وی عنوان کرد : این منت خدا بر مومنین شوق و اشتیاقی است که بنی آدم گرد حسین بن علی علیه السلام از سرتاسر جهان جمع می شوند.شالوده تفکر اسلامی اهل دین و علم در این عصر گره خورده به فرهنگ حسینی است که دیگر ابعاد شخصیتی اباعبدالله برای تمام ادیان و مذاهب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار