رئیس‌کل دادگستری ایلام:

ایستادگی ملت در برابر ظلم، سلطه جهانی است

رئیس‌کل دادگستری ایلام گفت: ایستادگی انقلاب، نظام و ملت ایران در برابر ظلم و ستم سلطه جهانی است.
کد خبر: ۹۵۸۰۵۰۱
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، عمران علیمحمدیظهر امروز در دهمین جلسه هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج حقوق‌دانان ایلام، اظهار کرد: فلسفه دشمنی دشمنان با نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایستادگی انقلاب، نظام و ملت ایران در برابر ظلم و ستم سلطه جهانی است.

 

 رئیس‌کل دادگستری ایلامبا تأکید بر مشارکت اقشار مختلف مردم در انتخابات یازدهم اسفندماه، یادآور شد: اصلاح کشور بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، در وهله اول در گروی حضور و مشارکت گسترده در انتخابات و در مرحله دوم انتخاب اصلح است.

 

  وی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم به‌عنوان کسانی که دغدغه اندیشه داریم، زکات آنرا پرداخت کنیم، تصریح کرد: زکات این اندیشه، ترویج و ترغیب آحاد ملت ایران به مشارکت حداکثری در صحنه انتخابات است.

 

  علیمحمدی با تأکید بر اینکه انتخابات یک حق برای مردم است و این حق در قدرتمند شدن نظام اسلامی مؤثر است، افزود: براین‌اساس است که دشمن بر روی استفاده‌نکردن مردم از این حق، کار و فعالیت می‌کند.

 

  وی تصریح کرد: علمای جامعه در دانشگاه، حوزه، جامعه و ادارات و انسان‌های آگاه نقش مهمی در آگاهی‌بخشی به جامعه برعهده دارند، انسانی‌هایی که می‌دانند و آگاه هستند چراغ جامعه هستند.

 

  رئیس‌کل دادگستری ایلام گفت: افرادی که نمی‌دانند نیز در جامعه باید آگاه شوند و بر همین اساس رهبر معظم انقلاب اسلامی جهاد تبیین را مطرح کردند که برای تحقق این امر، باید دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی را بیان شود، تفاوت‌ها و پیشرفت‌های انقلاب از ابتدای انقلاب تا کنون برای آحاد جامعه به‌ویژه نسل جوان تبیین شود.

 

  علیمحمدی با بیان اینکه نعمت جمهوری اسلامی نیاز به شکر دارد و شکر نظام جمهوری اسلامی دفاع از ارزش‌های انقلاب و تبیین خدمات و دستاوردهای نظام مقدس است، گفت: این تلفن‌های همراه امروز دست سرویس‌های جاسوسی و معاندان جمهوری اسلامی است تا بتوانند فکر و فرهنگ جامعه و جوانان ما را مهندسی کنند.

 

  وی با تأکید بر اینکه بازار ما باید در بطن و متن انتخابات نقش خود را ایفا کند، یادآور شد: فقرا و نیازمندان جامعه که اهل پاک‌دامنی بوده و ولی‌نعمت انقلاب و نظام اسلامی هستند و به طور حتم حضور گسترده‌ای در پای صندوق‌های رأی خواهند داشت.

 

  علیمحمدی با بیان اینکه دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی باید تبیین شود، خاطرنشان کرد: تبیین آن با علما و کسانی است که می‌دانند، امروز این راه نورانی شروع و پرفروغ شده است و چشم دشمنان را کور و بازار آنان را بی‌رونق کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار