خبرهای داغ:
سرهنگ علیخانی: سپاه و بسیج از تمام ظرفیت خود برای توانمندسازی دانش آموزان استفاده خواهد کرد؛ در بسیج نیز نگاه علمی پایه برای توانمندسازی دانش آموزان وجود دارد زیرا دشمن از آینده و پیشرفت جوانان ما می ترسد.
کد خبر: ۹۵۸۱۱۶۵
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷

شجاعت، بصیرت و عزت نفس از خصوصیات بارز حضرت علی اکبر(ع) بوده است/سپاه و بسیج از تمام ظرفیت خود برای توانمندسازی دانش آموزان استفاده خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار محمود علیخانی فرمانده سپاه گرگان در مراسم جشن ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در دبیرستان شیخ فضل الله نوری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: شباهت از لحاظ سیرت و صورت به پیامبر اکرم(ص)، شجاعت، داشتن بصیرت و برخورداری از عزت نفس از خصوصیات بارز حضرت علی اکبر(ع) بوده است.
وی خانواده رسمی تعلیم و تربیت کشور را آموزش و پرورش دانست و اذعان کرد: نقش آموزش و پرورش در انقلاب اسلامی نقشی بی‌بدیل است؛ آموزش و پرورش چه قبل از پیروزی انقلاب و چه پس از آن همواره اقداماتش منشاء اثر و جریان سازی فرهنگی بوده است.
علیخانی افزود: اگرچه ممکن است از لحاظ زیرساخت های آموزشی دچار اشکال باشیم و ضعف‌هایی وجود داشته باشد اما استعدادهای نهفته ای در شهرستان داریم که در سال‌های اخیر کسب رتبه‌های برتر کنکور و همچنین کسب مقام در المپیادهای علمی نمونه ای از این استعدادها است.
وی ادامه داد: در دفاع مقدس از دو میلیون نفر روز که در جبهه حضور یافتند ۵۵۰ هزار نفر روز از قشر معلم و دانش آموز بودند؛ دانش آموزان و معلمانی که در دوران دفاع مقدس نقش مهمی را ایفا کردند و ۶۰۰ شهید دانش آموز و معلم در استان گلستان داریم.
فرمانده سپاه گرگان تصریح کرد: با بررسی وصیت‌نامه شهدا برخی از مولفه در وصیت‌نامه اکثر آنها تکرار شده است که می‌توان به تنها نگذاشتن امام و ولایت، احترام به پدر و مادر و کسب علم اشاره نمود.
وی بیان داشت: سپاه و بسیج از تمام ظرفیت خود برای توانمندسازی دانش آموزان استفاده خواهد کرد؛ در بسیج نیز نگاه علمی پایه برای توانمندسازی دانش آموزان وجود دارد زیرا دشمن از آینده و پیشرفت جوانان ما می ترسد.
علیخانی گفت: دشمن در فتنه ۱۴۰۱ از طریق فضای مجازی وارد شد و ذهن، عقاید و باور دانش‌آموزان ما را هدف قرار داد و نقش و تربیت معلمین برای مقابله با اهداف شوم دشمن، نقشی اثرگذار است.
وی ادامه داد: ما آزمون بزرگی تحت عنوان ۲۲ بهمن داشتیم و دشمن تمام ظرفیت خود را به کار گرفته بود تا در این روز حماسه‌ای رخ ندهد اما حضور پرشور و معنادار مردم دشمن را ناامید کرد.
فرمانده سپاه گرگان در پایان خاطرنشان کرد: دشمن دنبال این است که یا انتخابات شکل نگیرد و یا اینکه ضعیف انجام شود و حضور پرشور اولیا و دانش آموزان و همه افرادی که صاحب مخاطب هستند نقشه دشمن دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد و آینده انقلاب اسلامی را رقم خواهد زد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها