خبرهای داغ:
به همت گردان110امام حسین(علیه السلام) بر گزار شد:
به مناسبت عید نیمه شعبان المعظم، جلسه بصیرت افزایی و تبیین انتخاباتی و برنامه ریزی کاروان شادی با حضور بسیجیان وپایوران گردان110امام حسین(علیه السلام) در شهر فولاد شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۱۹۳۶
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام)، جلسه بصیرت افزایی و برنامه ریزی قبل از کاروان شادی نیمه شعبان و همچنین تبیین انتخاباتی با حضور بسیجیان وپایوران گردان110امام حسین(علیه السلام) در شهر فولاد شهر برگزار شد.

فرمانده گردان110امام حسین(علیه السلام) گفت: جنگ ترکیبی، جنگی است که دشمن به سردمداری آمریکا علیه انقلاب اسلامی در پیش گرفته و در این جنگ از حربه‌های مختلفی نظیر جنگ اقتصادی، رسانه‌ای و جنگ شناختی، جنگ سخت و نیمه سخت و جنگ نرم به شکل همزمان در حال استفاده است ، همچنین تاکید بر تبیین، بصیرت افزایی و روشنگری بسیجیان گفت: دشمن در جنگ ترکیبی خود ذهن جوانان ما را نیز هدف قرار داده است لذا وظیفه بسیجیان ما در جامعه در راستای خنثی‌سازی این توطئه دشمن بیش از سایر اقشار است.

این فرمانده در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان نمی‌خواهند مردم در انتخابات نقشی داشته‌ باشند، گفت: اگر امروز امنیت و آسایش داریم به واسطه اقداماتی است که در دوران انقلاب اتفاق افتاده است لذا از همه انتظار داریم که مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند.

در ادامه یکی از فرماندهان گروهان گفت: با توجه به فرارسیدن نیمه شعبان، کاروان شادی در سطح شهرستان به صورت سیار و با برنامه های متنوع از جمله مدح و سرود ، نماهنگ ، مسابقه و جایزه، پذیرایی شاهد خیل عظیمی از جمعیت در این برنامه خواهیم بود.

ارسال نظرات