هیئت رزمندگان اسلام استان البرز، با انتشار بیانیه‌ای آحاد ملت ایران و استان البرز را به تلاش برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۸۲۳۴۲
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، هیئت رزمندگان اسلام استان البرز، با انتشار بیانیه‌ای آحاد ملت ایران و استان البرز را به تلاش برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات دعوت کرد. متن بیانیه چنین است:
بیانیه دعوت هیئت رزمندگان اسلام استان البرز، برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات
بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات از مهمترین عرصه‌های تحقق مردم سالاری دینی و از ارزشمندترین میدان‌های حضور مردم در تعیین سرنوشت خویش با امید به آینده، پیشرفت کشور و حل مشکلات و کاستی‌ها است.

حضور با شکوه ملت پرافتخار ایران اسلامی در انتخابات، بزرگترین نمایش قدرت و اقتدار این نظام مقدس است که تضمین کننده افزایش امنیت ملی پایدار، قدرت دیپلماسی، ارتباطات اقتصادی و جلب توجه افکار عمومی مردم دنیاست و زمینه ساز تقویت ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای حل مشکلات این کشور عزیز در زمینه‌های مختلف است.

انتخابات با مشارکت حماسه آفرین، نشانه حمایت مردم دینمدار و انقلابی از امنیت، ایران یکپارچه، استقلال و آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری، شهدای گرانقدر و ایثارگر بوده و باطل کننده نقشه‌ها و آرزو‌های شوم دشمنانی است که همواره با تحریم، ترور، فتنه انگیزی و ایجاد اغتشاش در جهت تضعیف، تخریب و تجزیه این کشور عزیز تلاش کرده اند.

ملت شریف ایران به خوبی می‌داند، عدم مشارکت در انتخابات نه تنها هیچ مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه بر مشکلات سابق خواهد افزود. اگر انتخابات در ایران بی اهمیت، بی فایده و نمایشی بود؛ تکاپوی عجیب رسانه‌های بیگانه با تشویش اذهان عمومی و القای ناامیدی برای تحریم و یا کاهش مشارکت مردم در انتخابات بی دلیل بود.

مردم عزیز این سرزمین با وجود همه سختی‌ها، دشمنی مستکبران خارجی و کارشکنی نفوذی‌ها داخلی، به مسیر شکوهمند انقلاب اسلامی اعتقاد کامل دارند و پیشرفت‌های کم نظیر و بعضا بی‌نظیر ایران اسلامی در ۴۵ سال گذشته در عرصه‌های مختلف عمرانی، پزشکی، علمی، سیاسی و نظامی را مرهون مجاهدت‌های مسئولین خدوم و نیرو‌های مخلص، تحت تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای می‌دانند.

البته هنوز در برخی عرصه‌ها، مانند عرصه اقتصاد و معیشت، تلاش مضاعفی باید صورت گیرد که بی تردید گزینش افراد اصلح در انتخابات پیش‌رو نقش موثری در درمان کاستی‌ها ایفاء خواهد کرد و حرکت پیشرفت ایران اسلامی را سرعت خواهد بخشید. از این رو شناسایی و انتخاب مسئولینی مخلص، انقلابی و متخصص که آستین خود را برای خدمت به این مردم بالا زده و برای رضای خدا پای در این عرصه گذاشته‌اند، وظیفه‌ای همگانی است.

از این رو اضافه بر این که شرکت در انتخابات وظیفه، حقّ و واجب عینی تک تک واجدین شرایط رای دادن است، تلاش و مجاهدت برای افزایش مشارکت و حضور حداکثری پای صندوق‌های رای و شکل گیری انتخابات باشکوه وظیفه دیگری است که مصداق بارز دفاع از حرمِ جمهوری اسلامی ایران است.

ما بر خود واجب می‌دانیم که در راستای عمل به وظیفه شرعی خود و لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همچون گذشته، علاوه بر دعوت ملت شریف ایران بالاخص مردم عزیز استان البرز به حضور با بصیرت در انتخابات پیش‌ِرو، از تمام دوستداران این مرز و بوم بخواهیم تلاش جهادگونه خود را برای تحقق مشارکت حداکثری به کار گیرند تا حضور پرشور و حداکثری ملت شریف و مقتدر ایران پای صندوق‌های رای، حماسه بزرگ دیگری در تاریخ این سرزمین پدید آورد، بصیرت مردم این سرزمین را به رخ جهانیان بکشاند، تحسین آزادگان دنیا را برانگیزد و از همه مهم‌تر، موجب رضایت حضرت، ولی عصر (عج) شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها