خبرهای داغ:
همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مردم انقلابی شهرستان سرخه با حضور در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر خلق کردند.
کد خبر: ۹۵۸۳۳۹۸
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح روز جمعه در سرخه آغاز شد و مردم متدین و شهیدپرور شهرستان نیز با شرکت گسترده خود در هنگام شروع رای‌گیری بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق و با رهبر معظم انقلاب اسلامی عهدی دوباره بستند.

گفتنی است مردم همیشه در صحنه برای یک انتخاب مهم از ساعات اولیه رأی‌گیری در شعب اخذ آراء حضور یافتند تا در انتخاب نمایندگان خود پیش قدم باشند.

خواهران و برادران بسیجی، عموم مردم سرخه و روستاهای آن، کودکان و نوجوانان دهه نودی و رای اولی های سرخه همزمان با سراسر کشور از نخستین ساعت آغاز انتخابات، پای صندوق‌های رای حاضر شدند تا بار دیگر حماسه‌ای از حمایت از نظام اسلامی را ثبت کنند.

در این راستا قاب حضور جمعی از بانوان، کودکان دهه ۹۰ محله کریم اهل بیت به همراه خانواده در شعبه اخذ رای، خانواده شهید حسن یعقوبی در شعبه اخذ رای مسجد امام حسن مجتبی (ع)، بسیجیان پایگاه مقاومت حضرت زینب (س)، رای اولی های پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع)، بانوان و اهالی روستای افتر و لاسجرد ثبت شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها