پرچم حضرت ثامن الحجج علیه السلام در میان زائران و خادمین راهیان نور استان خراسان رضوی، مردم بومی و مسئولان شهر حمیدیه اهواز به اهتزاز در آمد.
کد خبر: ۹۵۸۴۱۵۹
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد،مدیر اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام رضا علیه السلام گفت: آیین معنوی اهتزاز پرچم ثامن الحجج (علیه السلام) به صورت مستمر با حضور زائران راهیان نور خراسان رضوی، مردم بومی و مسئولان شهر حمیدیه، خادمین شهدا و راویان گرانقدر ۸ سال دفاع مقدس در یادمان ثامن الائمه علیه السلام خوزستان که در گذشته محل استقرار رزمندگان خراسانی بوده برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محسن سهیل ادامه داد: این آیین معنوی و روحانی هر ساله با هدف تمسک جستن زائران و خادمان شهدا از حضرت رضا (علیهالسّلام) برگزار می‌شود که خوشبختانه امسال با عنایت خداوند و مدد آن حضرت و شهدای گرانقدر نسبت به سال‌های گذشته، بهتر و باشکوه‌تر برپا شد.

گفتنی است این محفل معنوی با حضور بیش از حدود هزار نفر در فضای آذیین بندی شده حسینه شهدا یادمان برگزار شد و طی تشریفاتی، پرچم متبرک حضرت رضا (علیه السّلام) همراه با پخش زیارت خاصه و صوت نقاره خانه حرم مطهر رضوی به اهتزاز درآمد که سخنرانی امام جمعه شوشتر و مداحی ذاکر اهل بیت (علیه السلام) سید مصطفی قدمگاهی پایان بخش این محفل روحانی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها