هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد با حضور جمعی از مسئولان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد، فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۹۵۸۵۹۴۹
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، در دومین شب از ماه مبارک رمضان، هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد با حضور معاون فرهنگی - اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهردار این کلانشهر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد گشایش یافت.

محمد حسین زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در این مراسم اظهار کرد: نمایشگاه قرآن و عترت مشهد با عنوان "می خوانمت" تا ۲۸ اسفندماه از ساعت ۱۹ تا ۲۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خدمت رسانی خواهد کرد.

وی افزود: حداقل هر شب در این نمایشگاه دو رونمایی از کتاب یا مجموعه قرآنی مربوط به بخشهای مختلف انجام می گیرد، کرسی های تلاوت قرآن کریم، برگزاری محافل قرآنی و برنامه های مرتبط از دیگر ویژه برنامه های این نمایشگاه بوده که هر شب میزبان شهروندان خواهد بود.

حجت الاسلام گنابادی نژاد، معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در ادامه مراسم گفت: ظرفیت قرآنی استان خراسان رضوی در سطح کشور کم نظیر است، این استان در عرصه های تلاوت و حفظ، معارف و مفسرات، تدبر و نشر، فعالیتهای فرهنگی و هنری و دانشگاهی با محوریت قرآن کریم همواره خوش درخشیده است.

وی افزود: دستگاه های اجرایی نسبت به حمایت از فرصتهای قرآنی در خراسان رضوی بویژه نمایشگاه قران حمایت لازم را داشته باشند زیرا قرآن تنها مصلحی است که در همه مشکلات و نگرانی نها صیانت بخش است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها