امام‌جمعه دهلران تاکید کرد؛

ضرورت رسیدگی به پتروشیمی دهلران

امام‌جمعه دهلران گفت: پتروشیمی دهلران مانند جسم نیمه‌جانی بر زمین افتاده و هزاران جوان بیکار شده‌اند، فلذا انتظار مردم این است که باید سریعاً این مشکل مهم مرتفع شود.
کد خبر: ۹۵۸۶۰۵۳
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری  بسیج، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی  گفت: تقوا آثار بسیار با اهمیتی بر روح و جسم انسان دارد، آبادی قلب در اثر طاعت پروردگار به وجود می‌آید و معاصی باعث ویرانی قلب هستند، همچنین عامل به استجابت نرسیدن دعاها را باید در قلب جستجو کرد که قلب باید خانه خدا باشد.

 

 وی افزود: در ماه مبارک رمضان ماه عبادت و بندگی درگاه الهی هستیم که باید از این لحظات نورانی به‌خوبی استفاده کرد.

 

 امام‌جمعه دهلران گفت: عده‌ای با عذر شرعی روزه نمی‌گیرند؛ اما نباید به این معنی باشد که درملأعام روزه‌خواری شود، نیروی انتظامی نیز آگهی داده است که مکان‌هایی مانند غذاخوری‌ها و... باید با رعایت اصول در ماه مبارک رمضان فعالیت کنند.

 

موسوی گفت: حضور مردم در انتخابات مسئولیت ویژه‌ای را برای منتخبان مردم ایجاد کرده که با تمام وجود برای حل مشکلات مردم تلاش کنند و در این راه به وعده‌های خود عمل کنند.

 

امام‌جمعه دهلران بیان داشت: ضمن تبریک به منتخبین ملت و تشکر از نمایندگان فعلی باید عرض کنیم که مردم حق خود را ادا کردند و حال نوبت مسئولین است که با خدمت خالصانه و جهادی خود جبران کنند.

 

وی گفت: چند توصیه از باب برادری به نمایندگان جدید عرض می‌کنیم، انتظار مردم این است که امانت‌دار خوبی برای مردم باشید و مردمی و با مردم باشید. رأی مردم امانت است و باید این امانت مردم را با کار و تلاش شبانه‌روزی پاسخ داد.

 

موسوی تصریح کرد: پتروشیمی دهلران مانند جسم نیمه‌جانی بر زمین افتاده و هزاران جوان بیکار شده‌اند، فلذا انتظار مردم این است که باید سریعاً این مشکل مهم مرتفع شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار