خبرهای داغ:
سرهنگ فکری خبر داد

وجود ترافیک در بیشتر مسیرهای برون شهری استان همدان

همدان-رییس پلیس راه استان همدان گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک در بیشتر مسیرها برون شهر استان هستیم.
کد خبر: ۹۵۸۶۶۶۱
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی فکری با بیان اینکه حجم ترافیک در جاده‌های برون شهری استان پرحجم است و پیش بینی می‌شود تا فردا این وضعیت تداوم داشته باش، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد ترافیک در بیشتر مسیرها برون شهر استان هستیم که بخش زیادی ناشی از آغاز مسافرت‌ها و بخشی هم مربوط به مراجعه روستانشینان به شهرها برای خرید نوروزی است.

وی اضافه کرد: با توجه به پیش بینی کارشناس هواشناسی مبنی بر ریزش باران، رانندگان و مسافران برای تردد از جاده‌های کوهستانی همدان باید تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و پیش از مسافرت از سالم بودن سیستم فنی وسیله نقلیه، بخاری، برف پاک کن و لاستیک ها اطمینان حاصل کنند.

رییس پلیس راه استان همدان بیان کرد: طرح نوروزی پلیس از ۲۴ اسفند امسال آغاز شده و تا ۱۴ فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی افزود: ۸۵ تیم پلیس راه به صورت محسوس و نامحسوس جاده های این استان را رصد کرده و کار برقراری ایمنی تردد را عهده دار هستند.

فکری اضافه کرد: از آغاز طرح نوروزی تاکنون یک مورد سانحه منجر به فوت بر اثر برخورد وانت پیکان و سواری پراید در جاده قروه درجزین به روستای نیر رخ داد که در این سانحه یک نفر فوت و پنج سرنشین این ۲ خودرو مجروح شدند.

وی یادآوری کرد: آمار متوفیان در مدت مشابه طرح نوروزی سال گذشته سه نفر بوده که امسال این آمار تاکنون یک نفر است همچنین شمار مجروحان و مصدومان سوانح رانندگی نسبت به طرح نوروزی سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته است.

رییس پلیس راه استان همدان از مسافران نوروزی و هم استانی خواست با پرهیز ار عجله و شتاب، فاصله طولی را حین رانندگی رعایت کنند تا در صورت ترمز نابهنگام خودروی جلویی، بتوانند خودرو را کنترل کنند.

گفتنی است؛ طرح نوروزی پلیس از ۲۴ اسفند امسال آغاز شده و تا ۱۴ فروردین سال آینده ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات