خبرهای داغ:
حجت الاسلام قربانی:

حضور مردم در جنگ اقتصادی اثرگذار و تعیین کننده است

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به جنگ اقتصادی گفت: حضور مردم در صحنه در همه جنگ‌ها در طول تاریخ انقلاب و به ویژه در جنگ اقتصادی اثرگذار و تعیین کننده است.
کد خبر: ۹۵۸۷۵۳۱
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام علی قربانی در جمع کارکنان تیپ انصار الحسین(ع) استان همدان با تبریک سال نو اظهار کرد: نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب به عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» معنادار، هدفمند و راهبرد اساسی نظام اسلامی است.

وی گفت: شعارهای رهبری در طول سال‌های مختلف نشانه رصد و اشراف ایشان بر طراحی و برنامه‌های دشمن است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه مشکل اساسی کشور ما همچون سال‌های گذشته، جنگ اقتصادی است، افزود: حضور مردم در صحنه در همه جنگ‌ها در طول تاریخ انقلاب و به ویژه در جنگ اقتصادی اثرگذار و تعیین کننده است.

 وی با اشاره به توطئه دشمن در زمینه اقتصادی گفت: القای فساد در جامعه باعث ناراحتی مردم شده است و جنگ شناختی باعث می‌شود اخبار برخورد با فساد و بازگشت اموال مردم در جامعه منعکس نشود.

قربانی با تأکید بر ضرورت امیدآفرینی در جامعه ابراز کزد: همانگونه که امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) در سخنرانی نوروزی فرمودند یکی از وظایف ما امیدآفرینی در جامعه است.

وی ادامه داد: نقطه ضعف ما اقتصاد است ک تمام مردم با آن درگیر هستند و راه‌حل این مشکل نیز اتحاد و همدلی بین دولت و ملت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: بدنه اصلی دولت، سالم، خوب و فعال است اما لایه‌های پایین‌تر و عوامل نفوذ برای تخریب و ایجاد اختلاف و خلل در رفع مشکلات مشغول هستند که باید جلوی آنها ایستاد.

قربانی با اشاره به جنگ روایت‌ها توسط عناصر دشمن خاطرنشان کرد: جنگ شناختی و رسانه‌ای، زمینه‌ساز فتنه‌های اجتماعی است و باید در این زمینه با دقت عمل سرعت و هوشیاری بالا عمل کرد.

وی اظهار کرد: قضایای اخیر و جنجال آفرینی علیه برخی روحانیون و چهره‌های بلندپایه اخلاقی و سیاسی نظام در راستای ناامید کردن نیروهای انقلابی و هسته‌های سخت نظام است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار