خبرهای داغ:

حمایت دزفولی ها از مردم مظلوم غزه

مردم دزفول دوشنبه شب در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت جدید رژیم صهیونیستی در هتک حرمت و تعرض بانوان در بیمارستان شفای غزه در مقابل حرم حضرت سبزقبا (ع) تجمع کردند.
کد خبر: ۹۵۸۷۷۰۹
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، قشر‌های مختلف مردم دزفول پایتخت مقاومت ایران اسلامی با برگزاری تجمع خودجوش انزجار خود را از جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام کردند و برخورد قاطع مجامع بین‌المللی با جنایات این رژیم را خواستار شدند.

خطیب و استاد حوزه علمیه دزفول در این اجتماع با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه گفت: حوادث و جنایت‌های هولناک رژیم خونخوار صهیونیستی در غزه دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد صالحی انصاری جنایات علیه مردم مظلوم غزه را دردناک و جانکاه دانست و بیان کرد: همه کشور‌ها اسلامی و امت بزرگ اسلامی در قبال مردم غزه مسوولیت و وظیفه شرعی و اسلامی دارند.

وی ادامه داد: همه باید در برابر مردم مظلوم غزه مسوول و متعهد باشند چرا که بی تفاوتی و سکوت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی خارج شدن از دایره انسانیت است.

این فعال فرهنگی دزفول اظهار کرد: قتل عام زنان، کودکان، جوانان و پیران غزه، تلف شدن کودکان و نوجوانان از گرسنگی و هتک حرمت و تعرض به ناموس مسلمانان جنایاتی است که نمی‌توان در برابر این جنایت‌ها سکوت کرد.

حجت الاسلام صالحی انصاری گفت: هتک حرمت و جسارت به زن مسلمان در غزه به دست دژخیمان صهیونیستی جنایتی است که هر انسان آزاده‌ای را برآشفته می‌کند.

وی غزه را خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی دانست و ادامه داد: پیروزی غزه بر دشمن صهیونیستی، پیروزی جهان اسلام و مظلومان عالم است و همه برای کمک به مردم مظلوم فلسطین مسوولیت دارند.

این فعال فرهنگی دزفول با بیان اینکه نابودی اسراییل امروز نه آرزو بلکه امری در حال تحقق است ادامه داد: مردم ایران اسلامی تا نابودی کامل اسراییل غاصب، پشتیبان فلسطینیان مظلوم هستند.

وی عنوان کرد: طوفان الاقصی هیمنه اسراییل را در هم کوبیده است و این شکست بزرگ رژیم صهیونیستی با انجام جنایت و نسل کشی در غزه ترمیم نخواهد شد.

حجت الاسلام انصاری، نسل‌های آینده فلسطین را مقاومت‌تر از نسل امروز دانست و گفت: وحشیگری‌های اسراییل و دست زدن به هر نوع جنایت توسط غاصبان صهیونیستی در غزه ناشی از سردرگمی و ترس آنها از نابودی است.

وی پشتیبانی برخی دولت‌های اسلامی از رژیم صهیونیستی را مورد انتقاد قرار داد و افزود: شرم و نفرین بر حاکمان عربی و سازمان‌های مدعی حقوق بشر که نسبت به مردم مظلوم فلسطین بی تفاوت هستند.

این استاد حوزه علمیه دزفول عزت امروز جهان اسلام را ناشی از عملکرد جبهه مقاومت دانست و گفت: مقاومت همراه با همدلی، شجاعت و اتحاد رمز پیروزی بر مستکبران است.

وی ادامه داد: مردم دنیا چشم انتظار حماسه آفرینی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس هستند و حضور گسترده مردم در این راهپیمایی پیامی روشن در حمایت از فلسطین است.

تجمع کنندگان در این راهپیمایی ضمن در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و همچنین پرچم‌های فلسطین و حزب الله با سر دادن «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «آتش به جان غزه از شرر امریکاست؛ جنایت صهیونیست زیر سر آمریکاست» و «رژیم اشغالگر صهیونیست، باید شود محو ز روی زمین» خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار فریاد زدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار