خبرهای داغ:

اجرای طرح اعتکاف علمی در لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: طرح اعتکاف علمی به منظور فراهم کردن محیطی آرام برای دانش اموزان پایه دوازدهم و کنکوری ۱۵ مدرسه از شهرستانهای استان به پایگاه علمی برای دانش اموزان در نوروز ۱۴۰۳ تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۵۸۸۳۸۹
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، رضا عزتی روز جمعه در بازدید از پایگاه دبیرستان دخترانه شاهد ناحیه ۲ خرم آباد افزود: برای اینکه دانش آموزان در جریان دید و بازدیدهای نوروزی دغدغه ای نداشته باشند ۱۵ مدرسه در سطح استان برای دانش آموزان دختر و پسر اختصاص داده ایم که در محیطی آرام به مطالعه و مرور درس های خود بپردازند.

 

وی افزود: در این مراکز که دبیران مجرب هم حضور دارند دانش آموزان علاوه بر رفع اشکالات و ایرادات درسی خود به مرور تست های کنکور و حل آنها می پردازند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: برای برگزاری کلاس های فوق برنامه و تقویتی و همچنین اعتکاف علمی اعتباری در نظر گرفته شده است تا دانش آموزان لرستانی هم چون سال گذشته در آزمون سراسری بدرخشند.

 

عزتی اضافه کرد: سال گذشته بعد از تجزیه و تحلیل امتحانات دی ماه با حضور مدیران شهرستانها و مناطق کلاس های تقویتی و فوق برنامه برای دانش آموزان برگزار شد که نتیجه آن درخشش دانش آموزان در آزمون سراسری بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار