خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد خبر داد

اعطای مرخصی به ۱۱۷۰ نفر از زندانیان در همدان/ آزادی ۲۳۲ زندانی جرائم غیرعمد

همدان-استاندار همدان از اعطای مرخصی به یک‌هزار و ۱۷۰ نفر از زندانیان واجد شرایط برای گذراندن ایام نوروز در کنار خانواده‌های خود خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۸۵۳۷
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۷
اعطای مرخصی به ۱۱۷۰ نفر از زندانیان در همدان/ آزادی ۲۳۲ زندانی جرائم غیرعمد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست با هیأت امنای ستاد دیه همدان اظهار کرد: ۲۳۲ زندانی جرائم غیر عمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت‌های ستاد دیه آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی افزود: این تعداد زندانی با کمک ۲۰۰ میلیارد ریالی خیران نیک اندیش، گذشت شاکیان، پرداخت وام های بلاعوض و تسهیلات بانکی آزاد شدند.

استاندار همدان اضافه کرد: نگاه انسانی، اعتقادی، دینی و ملی ما این است که تمام توانمان را برای آزادی افراد بدون تقصیر از زندان بکار بگیریم.

وی ادامه داد: همه تلاش کنیم که افراد خیّر در حوزه‌های مختلف، بیشتر برای کمک به آزادی زندانیان ترغیب شوند.

قاسمی فرزاد افزود: استفاده از پابندهای الکترونیکی برای زندانیان از اقدامات قانونی مناسب است که باعث کاهش بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی با بیان اینکه از تلاش اعضای ستاد دیه که برای آزادی زندانیان بدون تقصیر تلاش می‌کنند، قدردانی کرد، گفت: در این جلسه گزارشات خوبی ارائه شد که از آن جمله می‌توان به اعطای مرخصی به یک‌هزار و ۱۷۰ نفر واجد شرایط برای گذراندن ایام نوروز در کنار خانواده‌های خود اشاره کرد.

در این نشست همچنین مطرح شد، در راستای اجرای سند تحول و تعالی قوه قضائیه، سال گذشته ۸۴ درصد دادرسی‌هایی که نیاز به حضور زندانیان در دادگاه بوده، به صورت الکترونیکی و برخط از داخل زندان انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار