خبرهای داغ:

استاندار چهارمحال و بختیاری حمله به کنسولگری ایران در دمشق را ‌محکوم کرد

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی حمله رژیم منحوس صهیونیستی به ساختمان‌ کنسولگری ایران در دمشق را ‌محکوم کرد و شهادت سرداران و رزمندگان سپاه اسلام را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۸۸۸۴۷
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، به‌نقل از روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، در پیام شامگاه دوشنبه غلامعلی حیدری آمده است: دیگر بار شمیم شهادت‌، در روز شهادت مولی الموحدین امیرالمؤمنین علی (ع) از کوی بهشت وزیدن گرفت.

بخش بعدی این پیام می‌افزاید: این‌بار همرزم حاج قاسم، فرمانده شجاعِ دلیرمردانِ تیپ ۴۴‌ حضرت قمربنی‌هاشم(ع) به سوی حضرت حق پرواز کرد و با پیوستن به یاران شهیدش به آرزوی دیرینه خویش رسید.

حیدری در این پیام گفته است: شهیدان سردار محمدرضا زاهدی و سردار محمدهادی حاج رحیمی، عمری را در مقابله با جنود شیطان جهاد کردند و حقیقتاً پاداشی جز شهادت برازنده سیره ظلم ستیز و حق‌طلبشان نبود و سرانجام در راه آرمان آزادی قدس شریف، شهید شدند.

در بخش بعدی پیام استاندار چهارمحال و بختیاری آمده است: بی‌شک این حمله ددمنشانه که مغایر با قوانین بین‌المللی و تعدی به حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است بی‌پاسخ نخواهد ماند و این رژیم منفور و سفاک با پاسخ کوبنده و انتقام‌جویانه جبهه مقاومت به سختی تنبیه خواهد شد.

حیدری در پایان می‌افزاید: اینجانب این حمله وحشیانه را محکوم می‌کنم و عروج ملکوتی این مجاهدان راه حق را به فرمانده معزز کل قوا، رهبری عزیز حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مردم ولایتمدار ایران اسلامی، رزمندگان جبهه مقاومت در منطقه و خانواده محترم شهیدان والامقام این حادثه تروریستی، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

گفتنی است؛ در پی شکست‌های ترمیم ناپذیر رژیم گرگ صفت صهیونیستی برابر مقاومت فلسطین و ایستادگی مردم غزه و سرشکستگی مقابل اراده پولادین رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی منطقه ، ساعاتی قبل ( عصر روز دوشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ )  هواپیماهای این رژیم جعلی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم " سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی" و "سرتیپ پاسدار محمدهادی  حاجی رحیمی"  از فرماندهان ، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران و افسران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از افسران همراه  آنان به شرح زیر به فیض شهادت نائل آمدند :

۱. شهید حسین امان اللهی

 ۲. شهید  سید مهدی جلالتی

۳. شهید محسن صداقت

۴. شهید علی آقا بابایی

۵. شهیدسید علی صالحی روزبهانی

ارسال نظرات