اجتماع مردمی علیه اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نیشابور

 نماینده ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نیشابور گفت: مردم شهرستان در اجتماعی عظیم اقدامات ناجوانمردانه رژیم صهیونیست علیه ایران را محکوم خواهند کرد.
کد خبر: ۹۵۸۸۸۹۴
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵

حجت‌الاسلام هادی زهدی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از نیشابور اظهار کرد: باتوجه‌به حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت چند تن از فرماندهان و افسران سپاه پاسداران، مردم شهرستان در اجتماعی عظیم این اقدامات ناجوانمردانه را محکوم خواهند کرد.

وی افزود: اسرائیل با این کار ناجوانمردانه نابودی خود اعلام کرده است و این کار از سر استیصال صورت‌گرفته و انتقام سخت در پیش است.

زهدی بیان کرد: رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، مقدمات سقوط و افول خود را تسریع کرده و به نظر می‌رسد اسرائیل با کشاندن ایران به محدوده درگیری‌ها بخواهد ایران را وارد جنگ کند؛ اما باید بداند که این رژیم آدم‌کش به‌هیچ‌عنوان نمی‌تواند در مقابل ایران قد علم کند.

 نماینده ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نیشابور اعلام کرد: مردم مسلمان و ولایت‌مدار شهرستان نیشابور ضمن محکوم‌کردن این جنایت، امروز سه‌شنبه ۱۴ فروردین‌ماه جاری بعد از نماز ظهر در مسجد جامع شهر اجتماع کرده و این اقدام وحشیانه را محکوم خواهند کرد.

 گفتنی است، عصر دوشنبه ۱۳ فروردین‌ماه جاری هواپیماهای رژیم صهیونیستی در جنایتی وحشیانه، ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرارداد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم " سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی" و "سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی" از فرماندهان، پیش‌کسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از افسران همراه آنان به فیض شهادت نائل آمدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار