مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان خبر داد:

افزایش ۱۱ درصدی مصرف بنزین کردستانی‌ها در ایام نوروز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از افزایش ۱۱ درصدی مصرف بنزین کردستانی‌ها در ایام نوروز خبر داد و گفت: از ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ماه سال جاری، ۳۰ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین در استان مصرف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۹۵۸۹۱۱۹
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، جهانبخش نوکانی صبح امروز و در جمع خبرنگاران استان کردستان با بیان اینکه بیشترین میزان مصرف بنزین در این مدت مربوط به شهرستان‌های سنندج با هشت میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر و مریوان با چهار میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بوده است، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته با مالکین مجاری عرضه و تلاش رانندگان ناوگان حمل ونقل فرآورده‌های نفتی، در این مدت همه ۹۰ جایگاه عرضه فرآورده و ۵۴ جایگاه CNG سطح استان به هموطنان خدمات ارائه داده‌اند.

وی با بیان اینکه مصرف نفتگاز نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار درصد افزایش داشته است، افزود: بیش از ۱۲ میلیون لیتر نفتگاز در این مدت مصرف شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به نظارت و بازرسی واحد‌های عملیاتی و بازرسی در ایام نوروز گفت: واحد‌های عملیاتی و بازرسی پخش منطقه کردستان (کنترل ونظارت بازرگانی، خدمات مهندسی و روابط عمومی) به منظور ارائه خدمات مطلوب و مناسب به همشهریان ومسافرین نوروزی در ایام تعطیلات نوروز با کنترل نامحسوس از همه جایگاه‌های سطح استان بستر مناسب برای تامین و توزیع مطلوب مصرف سوخت را فراهم کردند.

گفتنی است استان کردستان به عنوان یکی از استان‌های گردشگرپذیر و توریستی کشور در ایام نوروز امسال میزبان مسافران بسیاری از نقاط مختلف کشور بوده است که شهرستان‌های مریوان و بانه به عنوان مقصد اصلی این گردشگران به شمار می‌روند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار