خبرهای داغ:
محمد حسینخانی سر دبیر خبرگزاری بسیج در یاداشتی به ابعاد جایگاه روز قدس و اهمییت حضور پر شور مردم در راهپیمایی این روز تاریخی پرداخته است
کد خبر: ۹۵۸۹۱۷۱
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛محمد حسینخانی سر دبیر خبرگزاری بسیج در یاداشتی به ابعاد جایگاه روز قدس و اهمییت حضور پر شور مردم در راهپیمایی این روز تاریخی پرداخته است.

روز قدس از یادگار‌هایی ماندگار، تاریخی و اثر بخش بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) محسوب می شود که بعد از ایشان هم از سوی رهبر معظم و حکیم انقلاب اسلامی به عنوان یکی از راهبردهای اساسی نظام با حرارت و حلاوتی بیشتر تداوم یافته است.

  امامین انقلاب، با صراحت تمام و قاطعیت غیر قابل تفسیر، از محو اسرائیل و نابودی کامل رژیم صهیونیستی سخن گفته و روز قدس را به عنوان یکی از راهبرد‌های اصلی و اساسی دنیای اسلام اعلام کرده اند.

این در حالی است که در  جمهوری اسلامی از بدو پیروزی و آغاز انقلاب اسلامی با همراهی ملت بزرگ ایران، به گونه‌ای عمل کرده‌اند که در عصر کنونی نابودی رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی، به یک باور عمومی در جهان تبدیل شده است.

امروز آحاد مسلمانان جهان و آزادی خواهان با هر عقیده ای به همراه مردم مومن و متدین و مبارز ایران اسلامی در شرایطی خودشان را برای حضور پرشکوه در مراسم عبادی سیاسی راهپیمائی روز قدس امسال آماده می‌کنند که در بستری به صورت کلی متمایز از گذشته و در فصلی جدید از تحولات منطقه‌ای و بین المللی برگزار خواهد شد.

در 7 ماه گذشته عملیات افتخار آمیز و معجزه‌ گونه طوفان الاقصی در برابر خباثت و زیادی خواهی 75 ساله صهیونیست‌ها در همین راستا قابل ارزیابی است که آغازی بر پایان رژیم کودک‌کُش و غاصب صهیونیستی و آزادی سرزمین فلسطین است.

این عملیات غرور آمیز به عنوان نقطه عطفی تعیین کننده، در تمامی معادلات منطقه‌ای و جهانی یاد می‌شود که تمامی محاسبات صهیونیست‌ها و حامیان غربی و منطقه‌ای آنان را برهم زده است با این که در شش ماه گذشته از جنگ غزه، صهیونیست‌ها با توحش تمام برای رسیدن به اهداف اعلامی نابودی حماس و آزادی اسرای نظامی خود، دست به هر نوع جنایتی زده و می‌زنند

اینک باید گفت نه تنها به هیچ یک از هدف های شوم و اصلی خود دست پیدا نکرده اند ، بلکه به دلیل گرفتار شدن در یک بن‌بست استراتژیک، مستمرا به خلق بحران‌های متعدد داخلی و بین المللی روی آورده‌اند.

خوی وحشی و درنده این رژیم جعلی در جنایت اخیر در حمله به کنسولگری ایران در دمشق نشان همین از هم گسستگی و شکست پی در پی این رژیم جعی محسوب می شود

 امروز به برکت راهبرد و تفکر جریان ساز انقلاب اسلامی و حرکات کور اشغال‌گران صهیونیست در جنایت بی‌وقفه در غزه که به شهادت بیش از 32 هزار نفر و جراحت حدود صدهزار و آوارگی میلیونی ساکنان مظلوم غزه منجر شده، دفاع از مظلومین غزه و آرمان فلسطین جهانی شده است که لازم است در پرتو جهاد تبیین بیش از پیش به تشریح ابعاد مختلف جنایات این جماعت وحشی به ویژه با یادآوری جنایت بزرگ حقوق بشری در بیمارستان شفا و سایر مراکز درمانی فلسطین پرداخته شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها