بیانیه سازمان بسیج عشایری سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت روز جهانی قدس

سازمان بسیج عشایری سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۳۷۳
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، روز قدس در حالی از راه می‌رسد که روز‌ها و شب‌های ماه مبارک رمضان در سرزمین غزه رنگ خون گرفته و جهان در مقابل سکوت بی شرمانه مدعیان حقوق بشر و دولت‌های خود فروخته عرب، شاهد وحشی گری و سفاکی رژیم منحوس و ددمنش اسرائیل است.

بار دیگر روز قدس فرا می‌رسد تا مردم شهید پرور و ولایتمدار ایران اسلامی و سایر ملل آزاده جهان، در همراهی با ملت مظلوم فلسطین فریاد اعتراض خود را به گوش صاحبان زر و زور و مدعیان حقوق بشر برسانند. رژیم صهیونیستی، مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه را آماج حملات موشکی قرارداده و از زمین و هوا و دریا و با قساوت و درندگی تمام، کودکان، زنان، سالخوردگان و جوانان آن سرزمین را به جرم مقاومت و دفاع از خانه، عزّت و کرامت انسانی خود، به خاک و خون می‌کَشد.
اسفبارتر از ددمنشی رژیم جعلی و جنایتکار اسراییل، سکوت و همراهی وقیحانه محافل بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر و دولت‌های غربی از آنان است.
اما وعده الهی حق است و خلل ناپذیر و حقیقت آن است که رژیم منفور صهیونیستی در تعلل و رخوت همیشگی اعراب بی مایه و حمایت وقیحانه آمریکا و شرکای اروپایی اش طرفی بر نخواهد بست و دور نیست زمانی که این غده سرطانی به مدد خداوند سبحان و مقاومت سلحشورانه ملت مظلوم فلسطین از صفحه روزگار محو شود.
بسیجیان عشایری استان کردستان همراه و همصدا با آزادگان جهان، «روز قدس» این ودیعه ارزشمند و مدبرانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را ارج نهاده و ضمن شرکت در راهپیمایی روز قدس در روز جمعه ۱۷ فروردین ۴۰۳ از آحاد امت اسلامی و آزادگان جهان دعوت می‌کنند تا ضمن بزرگداشت این روز الهی، خشم و نفرت خود از کانون‌های ظلم و تجاوز و دولت‌های استکباری و متجاوز به حقوق مظلومین و ستمدیدگان را با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس به نمایش گذاشته و با فریاد و خروش انقلابی خود بر سر نظام سلطه و تجاوز، فریاد برائت سر دهند.


سازمان بسیج عشایری سپاه بیت المقدس استان کردستان

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار