جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه زنجان خبر داد

برگزاری عملیات نسیم وصل برای روزه اولی ها در زنجان+تصاویر

زنجان-جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه زنجان از برگزاری عملیات نسیم وصل برای روزه اولی ها در روستاهای هدف این قرارگاه در طول ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۹۴۰۱
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱

برگزاری عملیات نسیم وصل برای روزه اولی ها در زنجان+تصاویر

سرهنگ جلال غورقانلو در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛با بیان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان از ابتدای ماه مبارک رمضان نسبت به برگزاری عملیات نسیم وصل در روستاهای قرارگاه قرارگاه اقدام نموده است،گفت: موضوع این عملیات اجرای جشن مهمانی ویژه برای روزه اولی ها بوده است.

 

وی با بیان اینکه راهبر این برنامه امامان روستا و همسران آنان است،تصریح کرد:همچنین روزه اولی های سال گذشته بازوی اجرایی این عملیات بوده اند.

 

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه زنجان به اهداف این برنامه اشاره کرد و افزود: هویت دهی به روزه اولی های سال گذشته و روزه اولی ها امسال و نیز تثبیت حضور نوجوانان در مساجد از اهداف این برنامه است.

 

این مسئول به دیگر برنامه های اجرا شده در طول ماه مبارک رمضان در روستاهای هدف اشاره کرد و گفت:شناسایی روزه اولی ها،غبارروبی مساجد،برگزاری محافل انس با قرآن کریم،اقامه نمازهای جماعت ،مشارکت در فعالیت های مسجد در طول ماه رمضان ،تشکیل و اجرای گروه سرود در مساجد،جمع خوانی قرآن کریم ،آموزش احکام، نماز و سبک زندگی  اسلامی و برنامه های تربیتی ، انجام تفریحات سالم، حضور در برنامه های احیای شب های قدر،برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی وهنری ،برگزاری جشن روزه اولی ها با برگزاری افطاری و مسابقات و نیز در ادامه سرکه روزه اولی ها در راهپیمایی یوم الله روز قدس نمونه ای از این برنامه هاست.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار