خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

خانواده شهدا اسوه‌های ایثار و مقاومت هستند

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالحسین (ع) همدان بابیان اینکه خانواده شهدا اسوه‌های ایثار و مقاومت هستند، گفت: شهدا با نثار خون خود به انقلاب و نظام خدمت کردند و امنیت پایداری رقم زدند.
کد خبر: ۹۵۹۰۸۶۱
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰
خانواده شهدا اسوه‌های ایثار و مقاومت هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام الیاس نجاری در دیدار با خانواده معظم شهید «مصیب مجیدی» که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و جمعی از رزمندگان استان صورت گرفت، اظهار کرد: دیدار و سرکشی از خانواده معظم و معزز شهدا است که توفیق حضور در منازل آنها بسی سعادت و سربلندی است.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا اسوه‌های ایثار و مقاومت هستند، گفت: شهدا با نثار خون خود به انقلاب و نظام خدمت کردند و امنیت پایداری برای جمهوری اسلامی و مظلومین جهان رقم زدند که تا ابد باید سر تعظیم در مقابل شهدا و خانواده آنها فرود آورد و به آنها افتخار کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالحسین (ع) همدان افتخار هم کلام شدن با خانواده شهدا را از توفیقات الهی برشمرد و افزود: در منظومه مقام معظم رهبری واژه خانواده شهید واژه‌ای گرانبها است و این عظمت باید پاس داشته شود.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا ذخائر نظام هستند، ادامه داد: تکریم آنها فریضه عینی است که یاد آنها را زنده بداریم و فراموشی آنها خیانت به اسلام و انقلاب و قرآن است، بنابراین باید جایگاه آنها را تکریم و در مقابل عظمت آنها کرنش کنیم و بر این کرنش بر خود ببالیم.

نجاری تاکید کرد: با نثار خون این شهدا نظام و انقلاب اسلامی تنومندتر شده است و امروز خون شهدا در سراسر دنیا انقلابی ایجاد کرده و جبهه مقاومت در سراسر جهان گسترده شده که نمونه آن در غزه و در مقابل چشمان مستکبرین قابل مشاهده و ارزیابی است.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز در ادامه به خدمات شایان سردار شهید «مصیب مجیدی» اشاره و عنوان کرد: ایشان در انجام ماموریت‌ها بسیار پرکار و پرتلاش بود و شهید چیت‌سازیان ایشان را از زبده‌ترین رزمندگان خود در جنگ می‌دانست.

سردار مهدی فرجی گفت: شهید «مجیدی» در اطلاعات باعث دلگرمی علی آقا چیت‌سازیان بود و در انجام ماموریت‌های ابلاغی با تمام توان ورود می‌کرد و تا حصول نتیجه از تلاش و کوشش بازنمی‌ایستاد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار