خبرهای داغ:
شاهرود_ نماینده منتخب مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بر توجه به تامین آب پایدار و حل مشکلات مردم در سفر ریاست جمهوری تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۹۲۱۶۵
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰

مشکل آب پایدار شهرستان شاهرود باید ریشه‌ای حل شودبه گزارش خبرنگار بسیج، احمد عجم نماینده منتخب مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود در تلار ولایت فرمانداری ویژه این شهرستان با حضور استاندار با بیان اینکه علت حضور بنده در این جلسه سهمیم شدن در دعوت از مردم برای حضور ریاست جمهوری است، افزود: در دیدار عیدانه با ریاست جمهوری از ایشان برای حضور در شهرستان دعوت نمودیم و نقایص و مشکلات را بیان کردیم.
وی با تاکید بر اینکه دولت نباید در تامین آب پایدار مناطق و مردم را درگیر خودشان کند، گفت: تامین منابع آب باید از خارج از استان مانند استان‌های مرکزی کشور انجام شود.
عجم با بیان اینکه با توجه به پروژه مصوب انجام شده برای انتقال آب شهرستان فقط ۱۷۰ لیتر آب تامین می‌شود، تصریح کرد: با انتقال آب، باز ۱۲۰ لیتر الان کمبود داریم، ضمن اینکه پروژه انتقال آب نیز طولانی و زمان بر است.
وی گاز رسانی به سه منطقه ما فاقد گاز شهرستان همچون طرود و بیارجمند و راه و ارتباطات و معادن را از مشکلات شهرستان عنوان کرد و گفت: بهره برداری از معادن سرمایه گذاری و اشتغال پایدار دارد و با توجه به فارغ التحصیلان بیکار دانشگاهی باید در این راستا توجه ویژه شود.
عجم بر توجه به این مشکلات در سفر ریاست جمهوری و رفع آن‌ها تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها