خبرهای داغ:

هدف محور مقاومت رفع تجاوزگری است

فرمانده سپاه لرستان گفت: هدف در بحث محور مقاومت رفع تجاوز گری ،ظلم و ستم و رفع سرزمین‌های اشغالی و کوتاه کردن دست دشمن از کشورهای اسلامی بود .
کد خبر: ۹۵۹۲۳۷۲
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار نعمت اله باقری در جمع بسیجیان کوهدشت در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی اظهار داشت: در تاریخچه محور مقاومت وقتی نگاه می کنیم اعتلاف نانوشته‌‌ای در برخی کشور به وجود آمده که اتفاقا کشورهایی مانند عراق، سوریه، لبنان، ایران، یمن و فلسطین است که شیعیان در آنها زندگی می‌کنند.

 

  وی افزود: از تاریخی که رئیس جمهور آمریکا ایران، عراق و کره شمالی را از سال ۲۰۰۲ میلادی محور شرارت نام برد و به دنبال آن بحث سوریه و لیبی هم اضافه شد، یک خبرنگار لیبیایی اشاره کرد که این چیزی که شما می‌گویید محور شرارت نیست بلکه محور مقاومت است.

 

فرمانده سپاه لرستان عنوان کرد: از ۲۱ سال پیش عنوان محور مقاومت در منطقه و در تقابل با دشمنان و شرارت‌های دشمنان اسلام به کار گرفته شده و این کلمه به‌عنوان شاه‌کلید و نخ تسبیح کشورهای منطقه 

به عنوان یک محور تقابل در برابر دشمنان اسلام شد.

 

وی گفت: از سال ۱۹۴۸ که رژیم اشغال‌گر و کودک‌کش و فرزند ناخلف انگلیس و آمریکا در منطقه را به وجود آوردند، جنگ‌هایی ۳۰ روزه،۶ روزه، ۸ روزه و... در منطقه اتفاق افتاد و تا امروز که به این نقطه رسیدیم طرف مقابل محور مقاومت،فرانسه،آلمان، آمریکا، رژیم اشغال‌گر قدس، گروه‌ها و عناصر تکویری بودند و آنهایی که در دوران دفاع مقدس در تقابل با نظام و رزمندان جمهوری اسلامی ایران بودند.

 

باقری افزود: در غرب آسیا عربستان به عنوان کشوری که دایه دار اسلام است در کنار این دشمنان در تقابل با محور مقاومت و خواسته های مردم مظلوم فلسطین کنار آنها ایستاده است.

 

وی بیان کرد: هدف در بحث محور مقاومت رفع تجاوز‌گری ،ظلم و ستم و رفع سرزمین‌های اشغالی و کوتاه کردن دست دشمن از کشورهای اسلامی و جلوگیری از غارت سرمایه های مسلمین است.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار