در پی فرارسیدن روز ارتش:

پیام تبریک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع)

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش حماسه آفرین جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۹۲۳۹۵
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم


بیست و نهم فروردین‌ماه، به عنوان روز بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور رشادت‌ها، شهامت‌ها و نقش‌آفرینی مثال‌زدنی و افتخارآمیز دلاوردمردان سرافراز ارتش در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب و کیان سرزمینی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
نثار بیش از ۴۸۰۰۰ شهید گلکون‌کفن از سوی ارتش قهرمان و ولایت‌مدار در دوران دفاع مقدس، گواه روشن و سند زنده‌ای در اثبات وفاداری به این دیار دین‌مدار اسلامی است.
ارتش در تمام برهه‌های سخت و سهمگینی که طی بیش از چهار دهه‌ی اخیر بر انقلاب و نظام اسلامی گذشته، آشکارا ثابت کرده است که در کنار تلاش دانش‌بنیان و مجاهدانه برای روزآمد نگهداشتن تجهیزات راهبردی در اختیار، سرمایه‌های گرانسنگ دینی، مکتبی و معنوی خود را نیز به شایستگی و در تراز مشی ولایتمدارانه‌ی خود، ارتقا داده و امروز به عنوان ارتشی ولایتمدار و شکست‌ناپذیر، خار در چشم دشمنان و مایه‌ی امید و اقتدار و افتخار ایران اسلامی است.
اینجانب، فرارسیدن روز بزرگداشت ارتش را به حضور فرمانده‌ی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای و همه‌ی ارتشیان عزیز خصوصا کارکنان خدوم و جان‌برکف پایگاه دریایی بوشهر، پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر و پدافند هوایی منطقه‌ی جنوب در بوشهر، صمیمانه تبریک می‌گویم و عزت و عظمت روزافزون این عزیزان را در راه تداوم حضور قهرمانانه‌ی آنان در عرصه‌های دفاع از سرزمین مقدس اسلامی، از درگاه خدای متعال، مسئلت می‌نمایم.

 

سیدعبدالرضا هاشمی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر

ارسال نظرات
آخرین اخبار